Mandag d. 6/9 vågner jeg kl. 5.38 med veer..... Har veer hver 8-9. min 2 timer frem, da jeg kører op og afleverer ungerne forsvinder de bare igen....
Hm, kedeligt, men da jeg ventede Milas havde jeg snydeveer i 2 uger!
Så jeg tænkte jeg nok sku' nå at få en masse flere af dem......
Tirsdag morgen da ungerne får morgenmad synes jeg det murrer noget i underlivet... Har noget der minder om veer ind imellem, men nogle gange 1 eller 3 i timen! Og andre gange med 6-7 min imellem... Ikke til at finde ud af.....
Ringer til Thomas flere gange og han synes jeg lyder ok, men jeg er lidt irriteret over at jeg ikke rigtig ved hvor jeg er i det hele, om jeg ER igang eller det er flere snydeveer....
Synes dog den murren er ret kraftig, men der er ingen regelmæssighed i veerne.....
Kl. 13.30 ringer jeg til min søde JM Sus. Siger jeg er SÅ meget i tvivl... Så siger hun: "Tina, jeg laver lige en test..... Hvis jeg havde et gavekort på 2000 kr jeg ville give dig, som du sku' køre ind til Aalborg og bruge NU, ville du så gøre det"??
Sagde til hende jeg ellers var ret shoppeglad men jeg måtte godt nok sige nej, jeg ville IKKE bruge det NU....
Så sagde hun jeg sku' ringe når de var lidt tættere.... På det tidspunkt var de i ca 45 min kommet regelmæssigt hver 7-8 min.....
Ved 14.15 tiden ringede jeg til Thomas at nu måtte han edderma'me komme hjem og få fyldt det kar, for syntes de bed noget hårdt nu og jeg var rædselsslagen for at der ville komme presseveer og jeg ikke havde vand!!!!!
Anede virkelig ikke om jeg var meget tæt på eller om jeg var 5-6 cm åben der....
Ringede til Sus igen kl. 14.35, Thomas var hjemme 14.40, og gik hurtigt igang med at fylde karret.....
Sus kom 14.55, undersøgte mig og der var jeg 8 cm åben, jubiii! Så ku jeg da bedre forstå de nev hårdt! 
Kl. 15.15 hoppede jeg i karret og kl. 15.51 kom den mest fantastiske lille trunte til verden!!! Thomas sku' jo tage imod, men det nåede han ikke, for jeg "skød" hende ud i sådan en fart..... 
Jeg startede med at presse kl. 15.40 så 11 min presseveer men ikke ret mange.... Pludselig var hun bare ude. Thomas nåede lige at få tændt videokameraet inden jeg fik presseveer.....
Har jo haft to JM og da de var på hjemmebesøg sagde de, at de nok kom begge to, da de ELSKER hjemmefødsler, så Christina kom ca 15.30 og jeg lå i karret da hun kom og var 9 cm åben- hun kiggede bare på mig og sagde "så ligger du bare der og griner og er 9 cm åben", og så grinede hun!!! Jamen, jeg havde det sgu fint!!! 
De roste mig til skyerne for min måde at slappe af på og håndtere veerne på....
Da jeg fik presseveer vendte jeg mig om så jeg hang udover karrets kant og da hendes hoved var halvt ude vendte jeg mig om så Thomas ku' tage imod hende, men den der sviende smerte gjorde at jeg bare pressede igennem så ude var hun og Sus nåede lige at få fat i hende 
Kunne bestemt godt mærke hun var mindre end Milas da jeg fik presseveer... Milas vejede jo 4800 g og havde et hovedomfang på 36 cm. Truntens hoved målte kun 33 cm og hun vejede 4000 g....
Jeg kom op af vandet med det samme og ind på min seng og fødte moderkagen.... Fik et par sting pga jeg havde presset igennem der tilsidst, men ikke noget af betydning....
Bagefter gik vi ud i køkkenet og målte og vejede hende- 4000 g og 53 cm, så ret fin vægt til hun er født 38+2
Synes bare hun er mini mikro, hun er jo den mindste jeg har født 
Sus og Christina udfyldte papirer, jeg satte mig i sofaen og lagde hende til og bagefter sad vi alle og fik et glas asti, det var simpelthen så hyggeligt!!! De tog afsted efter et par timer og gav mig stor knuser og syntes det havde været så fantastisk en oplevelse!!
Kunne jo kun sige i lige måde!!!! Kæft hvor er jeg bare glad for jeg valgte lige præcis Dronninglund og ikke Aalborg!!!!
Min kammerat Henrik og min veninde Ane hentede ungerne ved 16-tiden og tog dem med hjem til Ane... Kl. 17.30 kom de og skulle se deres nye lillesøster.... Milas blev ved at spørge om jeg stadig havde en baby i maven 
Jeg kan ikke sige nok til jer der skal føde hjemme: GLÆD JER!!!!! Sku' vi ha' flere børn kom de helt sikkert også til verden hjemme, men det skal vi ikke
Har de tre fantastiske troldeunger nu som vi altid har ønsket os! 

Sus ringede senere på aftenen for at høre hvordan det gik og sagde igen tak for en dejlig oplevelse