Kattekyllingen 17+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

orv mand, genert! det gør jeg helt sikkert også.... jeg kan virke meget ligefrem osv, sandheden er at jeg snaaaaaaaaaakker når jeg er nervøs/genert

Det er fint, for jeg kan slet ikke klare pinlig tavshed. Så siger jeg bare noget ala "nååååh" eller "jaaaa" som en gammel mormor.. Så hvis du snakker, så behøver jeg jo ikke lige i starten altså. Jeg er ret sikker på det ikke varer så længe inden snakken går. Det er jo NS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Lisbeth1985

kitty skriver:

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

God søndag, dejlige damer!

Du er så fin 

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det er fint, for jeg kan slet ikke klare pinlig tavshed. Så siger jeg bare noget ala "nååååh" eller "jaaaa" som en gammel mormor.. Så hvis du snakker, så behøver jeg jo ikke lige i starten altså. Jeg er ret sikker på det ikke varer så længe inden snakken går. Det er jo NS

ha ha.... ja det bliver en rigtig hønsegård.... gok gok

Anmeld

16. januar 2011

Sitrani

kitty skriver:

Det går rigtig stænkt, lige pludselig Mærker du også at det strækker meget i underlivet, især når du er aktiv, såsom lange gåture eller trapper? Det har været mit problem den seneste uge...

Men jeg er stadig HAPPY

Ikke sådan rigtig... engang i mellem kan det godt strække lidt, men synes ikke det er noget jeg sådan bemærker...

Men tror da det er meget normalt, når dine ligamenter skal gi' sig.... nu er jeg jo heller ikke helt lige så langt henne, som dig!

hvornår har du termin???

Anmeld

16. januar 2011

Ranarupta

kitty skriver:

Tak! Det givar altid godt på humørkontoen at smide billeder herind!

Vi har købt en Brio Sport, 2010 model. Ikke at det siger mig noget med forskellen ift. 2011 modellen, men der var 30% at spare på prisen!

Har lige googlet den. Den er læææækker!!

Mon ikke det "bare" er noget med stofdesigns og farver? Altså modellerne?
Det er i hvert fald meget at spare - det havde jeg også gjort!

Glæder mig til at se billeder af den lille kattekylling i prammen med bjørnefar og Kittymor som chauffører

Anmeld

16. januar 2011

Karo

Er der allerede gået 18 uger Hold da op jeg syndes det går hurtigt.

Du har en fin mave og hvem har ikke prøvet at få dumme kommentarer mth. maven. Jeg ved ikke hvorfor folk føler de skal prikke til en når man er proppet med hormoner og ekstra nærtagende.

Du har en smuk mave, med en helt fantastisk lille kattekylling i. BASTA.

Anmeld

16. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

God søndag, dejlige damer!

Ville gerne se et billede af maven forfra...... Synes den er så smuk rund!!!

Lene

Anmeld

16. januar 2011

businesstigger

Super smuk mave!

Anmeld

17. januar 2011

Low

kitty skriver:

Jeg tror jeg bliver så kede af kommentarene, fordi de kommer fra folk uden glimt i øjet... Og ikke engang kæresten siger "hvor ser du dejlig ud"... Så bliver der mindre og mindre at stå imod med...

Men jer er lykkelig for maven, og det der ligger derinde.. Og så må jeg jo dele glæden med Jer herinde, for I forstår altid!

Jeg kan kun finde et billede af 2009 modellen, men jeg kan ærlig talt ikke rigtigt se forskel... Det skulle lige være de striber der ser grønne ud på billedet. De er reflekser på 2010'eren..

Her er sportsvognen

Hvor er den dog bare flot . Godt valg

Ja din mave er smukkere

Anmeld

17. januar 2011

otlitrom

Karo skriver:

Er der allerede gået 18 uger Hold da op jeg syndes det går hurtigt.

Du har en fin mave og hvem har ikke prøvet at få dumme kommentarer mth. maven. Jeg ved ikke hvorfor folk føler de skal prikke til en når man er proppet med hormoner og ekstra nærtagende.

Du har en smuk mave, med en helt fantastisk lille kattekylling i. BASTA.

Ja, der er allerede gået 18 uger.. 18 fulde uger i morgen!! Det er gået mega stærkt, og alligevel synes jeg tiden snegler sig!

Jeg ved jeg ikke er den eneste med de dumme kommentarer, men jeg er SÅ træt af, hvor meget jeg lader det påvirke mig Jeg sagde det til bjørnen igår.. At det ville være dejligt at få noget positivt fra ham at stå imod med.. Så må vi se om han fangede den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.