Kattekyllingen 17+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

God søndag, dejlige damer!

Hold op en smuk mave du har!!! Og jeg synes da den er helt normal af størrelse...!!!

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

mortil4dejligepiger

Du er da så flot gravid! Irriterende med folks kommentarer - men de har intet at have det i!

Din mave er helt som den skal være

Anmeld

16. januar 2011

Laulund87

Du er så fiiiiiin

Og så stor er du sgu da heller ikke! Hvad sker der for folk

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

weeee hvor er der kommet meget mave nu....cool...glæder mig vildt til at følge dig hele vejen...og fuck dumme kommentarer...du ser knald godt ud og fordi du har fpet en stor mave allerede betyder det absolut ik at du bliver kæmpe...

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

weeee hvor er der kommet meget mave nu....cool...glæder mig vildt til at følge dig hele vejen...og fuck dumme kommentarer...du ser knald godt ud og fordi du har fpet en stor mave allerede betyder det absolut ik at du bliver kæmpe...

Maven må i hvert fald gerne lige holde en pause på et tidspunkt, så jeg føler jeg kan følge med

TAK ALLESAMMEN! I er det bedste heppekor og publikum der findes!

Anmeld

16. januar 2011

Mira0911

kitty skriver:

Sikke en flot mave...  Glæder mig til min begynder og strutte... 

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

kitty skriver:

Maven må i hvert fald gerne lige holde en pause på et tidspunkt, så jeg føler jeg kan følge med

TAK ALLESAMMEN! I er det bedste heppekor og publikum der findes!

selvom det er svært at følge med så skal du bare nyde mavsen og den størelse.....det er en af de enste gange vi kvinder kan nyde med go samvittighed at vores mave er stor

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

selvom det er svært at følge med så skal du bare nyde mavsen og den størelse.....det er en af de enste gange vi kvinder kan nyde med go samvittighed at vores mave er stor

Ja, dét fryder jeg mig over hver dag. I de her måneder er jeg ikke tyk - jeg er GRAVID!

Anmeld

16. januar 2011

Leonora

kitty skriver:

Ja, dét fryder jeg mig over hver dag. I de her måneder er jeg ikke tyk - jeg er GRAVID!

ha ha ha ha NETOP...og i øvrigt er du ik tyk...måske frodig men ik tyk...husk det

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

Fantastisk dejlig mave - jeg har lyst til at lave pruttelyde på den! Og den er da overhovedet ikke så stor som "folk" åbenbart siger - jeg har set MEEEGET værre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.