Kattekyllingen 17+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

oo

WOW! du er fandermer flot, missekat!!!! og ved du hvad...du er ikke nygravid længere du er faktisk meget meget snart halvvejs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

WOW! du er fandermer flot, missekat!!!! og ved du hvad...du er ikke nygravid længere du er faktisk meget meget snart halvvejs

Ja, det er jo helt tosset!! Igår var det 3 mdr. siden vi stod med 2 streger!! Hvis den kommende tid går lige så stærkt, så er jeg jo sygeplejerske og MOR inden jeg når at sige kartoffelskræller!

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Kruse90 skriver:

aa sikke en skøn opdate fra jer smukke

Den er en suuper lækker mave du har.
Elsker at følge med

Kæmpe knus

Glæder mg til at kunne følge din mave, når Brædstrup igen laver små mirakler

Anmeld

16. januar 2011

LISBETH:-)

Smuk gravid mave!

Anmeld

16. januar 2011

Sofia

Hvor er du fin Forstår slet ikke folk synes maven er så stor, jeg synes den har den helt normale størrelse for 18. uge og den er så flot!!

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

God søndag, dejlige damer!

Jeg eeeelsker når du ligger mavebilleder ud til mig (for det er jo mest til mig ) Kitty...

Det er sjovt som vi er helt forskellige - jeg SVÆLGER i kommentarer om, at min mave er stor!! Og der er ellers mange der siger "Du er bare så lille...". Jeg synes det er så fantastisk når den vokser, og jeg ville ønske den var MEGA!

Jeg synes nu at begge vores maver er ligesom de skal være.

Og kan du lige smide et billede af vognen også!

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

hvor er det bare en flot flot baby-bolig! :0) det bliver den fineste mavse!

Anmeld

16. januar 2011

Low

kitty skriver:

Den mave bliver smukkere og smukkere 

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Jeg eeeelsker når du ligger mavebilleder ud til mig (for det er jo mest til mig ) Kitty...

Det er sjovt som vi er helt forskellige - jeg SVÆLGER i kommentarer om, at min mave er stor!! Og der er ellers mange der siger "Du er bare så lille...". Jeg synes det er så fantastisk når den vokser, og jeg ville ønske den var MEGA!

Jeg synes nu at begge vores maver er ligesom de skal være.

Og kan du lige smide et billede af vognen også!

Jeg tror jeg bliver så kede af kommentarene, fordi de kommer fra folk uden glimt i øjet... Og ikke engang kæresten siger "hvor ser du dejlig ud"... Så bliver der mindre og mindre at stå imod med...

Men jer er lykkelig for maven, og det der ligger derinde.. Og så må jeg jo dele glæden med Jer herinde, for I forstår altid!

Jeg kan kun finde et billede af 2009 modellen, men jeg kan ærlig talt ikke rigtigt se forskel... Det skulle lige være de striber der ser grønne ud på billedet. De er reflekser på 2010'eren..

Her er sportsvognen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det bare en flot flot baby-bolig! :0) det bliver den fineste mavse!

Taark! Den er sikkert meget større, når vi ses til februar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.