Kattekyllingen 17+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

AnneBJ

Jeg synes du er ligeså fint gravid at se på som jeg plejer at synes Jo, du har da mere gravid-agtig mave at se på end jeg fx havde, men glæd dig blot over det! Den fine lille runding viser jo tydeligt at det er en baby, og ikke 4 pakker flødeboller!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg tror jeg bliver så kede af kommentarene, fordi de kommer fra folk uden glimt i øjet... Og ikke engang kæresten siger "hvor ser du dejlig ud"... Så bliver der mindre og mindre at stå imod med...

Men jer er lykkelig for maven, og det der ligger derinde.. Og så må jeg jo dele glæden med Jer herinde, for I forstår altid!

Jeg kan kun finde et billede af 2009 modellen, men jeg kan ærlig talt ikke rigtigt se forskel... Det skulle lige være de striber der ser grønne ud på billedet. De er reflekser på 2010'eren..

Her er sportsvognen

Ja, jeg vil nu også nok sige, at de kærester godt kunne være lidt bedre til at forsikre os om, at vi er skønne. Der sker jo bare så mange drastiske forandringer på kort tid, og vægten går bare op... Her er manden fikseret på brysterne, og det er vist det...

Og halløj en sportsvogn! Blev det Brio-sporten der vandt?

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Ja, jeg vil nu også nok sige, at de kærester godt kunne være lidt bedre til at forsikre os om, at vi er skønne. Der sker jo bare så mange drastiske forandringer på kort tid, og vægten går bare op... Her er manden fikseret på brysterne, og det er vist det...

Og halløj en sportsvogn! Blev det Brio-sporten der vandt?

Ikke engang brysterne er interessante her Mon han fejler noget, ham jeg bor sammen med??

Ja, det blev Brio-sportsvognen der vandt. Vi er jo så sporty her i huset (host host) så det var det eneste rigtige for os

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

Ikke engang brysterne er interessante her Mon han fejler noget, ham jeg bor sammen med??

Ja, det blev Brio-sportsvognen der vandt. Vi er jo så sporty her i huset (host host) så det var det eneste rigtige for os

Jeg tror slet ikke mændene tænker på, om man er "flot gravid", ihvertfald slet ikke på samme måde eller niveau som vi gør. Men nu ER det jo også vores kroppe der er udsat for lidt af hvert, og derfor kan trænge til et par kærlige ord med på vejen...

Gregers har sagt sådan noget med, at han var glad for at jeg ikke havde taget 20 kg på og sådan i den dur. Det kunne jo nærmest opfattes som skjulte trusler, mere end komplimenter...

Så du er ikke alene! Og alle vi herinde (der har forstand på det!!!) synes jo bare du er så flot - OG har den flotteste hud ever!

Anmeld

16. januar 2011

Lotus86

Ja jeg tilslutter mig de andre, du er jo sååå flot gravid, og du kan sagtens være stolt af din mave og hvad f***** bilder folk sig ind, helt ærligt, det da så ubehøvlet. Hvis jeg var dig ville jeg bare give igen og sige "Nå...!! Så det jo godt det ikke er dig der render rundt med den mave - jeg er lykkelig for den, og synes den er lige som den skal være" så jeg sikker på du ikke høre mere for dem

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Taark! Den er sikkert meget større, når vi ses til februar...

iiiiiih jeg glæder mig!!

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

iiiiiih jeg glæder mig!!

Det gør jeg også! Min gravide hjerne har allerede drømt det igennem et par gange. Jeg bliver sikkert genert, men jeg glæder mig RIGTIG meget!

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Lotus86 skriver:

Ja jeg tilslutter mig de andre, du er jo sååå flot gravid, og du kan sagtens være stolt af din mave og hvad f***** bilder folk sig ind, helt ærligt, det da så ubehøvlet. Hvis jeg var dig ville jeg bare give igen og sige "Nå...!! Så det jo godt det ikke er dig der render rundt med den mave - jeg er lykkelig for den, og synes den er lige som den skal være" så jeg sikker på du ikke høre mere for dem

Du har nok ret. Jeg skal bare selv lære at åbne skuffen. Jeg er blevet så ski*e sårbar under graviditeten, jeg håber så sendelig det forsvinder, når krølfisen kommer ud!

Anmeld

16. januar 2011

Becks

Argh Kitty Mus, du er så flot gravid

Skøn et værelses og lækker vogn

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det gør jeg også! Min gravide hjerne har allerede drømt det igennem et par gange. Jeg bliver sikkert genert, men jeg glæder mig RIGTIG meget!

orv mand, genert! det gør jeg helt sikkert også.... jeg kan virke meget ligefrem osv, sandheden er at jeg snaaaaaaaaaakker når jeg er nervøs/genert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.