Kattekyllingen 17+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.758 visninger
50 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

otlitrom

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

God søndag, dejlige damer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ranarupta

kitty skriver:

Nu er det 14 dage siden jeg har lagt ud sidst. Mig der troede der ville være "photoshoot" hver lørdag morgen.. Nå, man har mange gode intentioner som nygravid, og ja... Så er der det virkelige liv

Maven vokser stadig meget hurtigt, og ja, de dumme kommentarer vælter stadig ind. De seneste er "du kan ikke se dine fødder inden vi når februar" og "tror du ikke snart i skal have en bredere dør derhjemme? Der kommer til at være problemer omkring termin"... Jeg PRØVER at lukke af for det, men øv det fylder meget i min graviditet. Jeg er vist nem at såre for tiden

Barnevognen købte vi igår På udsalg. Jeg æææælsker udsalg! Så vi GLÆDER os til at måtte trille med den. Bjørnen ville gerne have den med hjem med det samme. Så kunne den stå i stuen, så vi kunne beundre den og glæde os. Men jeg sagde nej.. Det er ikke fordi jeg ikke glæder mg, men jeg tror jeg ville blive træt af at se på den de næste fem 5 mdr.

God søndag, dejlige damer!

Wow!! Du er smuk - og ikke for stor!

Hvilken flyder, har I købt til kattekyllingen?

Anmeld

16. januar 2011

Sitrani

først.. tillykke med den fine mavse!!!  Og... Don't you worry! Jeg er kun 16+1 og jeg har en større mave, så de der kommentarer skal du bare lukke ørerne for!  Men ja, det går stærkt med maven lige pludselig...

Anmeld

16. januar 2011

Maalene

Sikke en flot mave du har dig

Anmeld

16. januar 2011

-Milla-

Super fin mave.

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Ranarupta skriver:

Wow!! Du er smuk - og ikke for stor!

Hvilken flyder, har I købt til kattekyllingen?

Tak! Det givar altid godt på humørkontoen at smide billeder herind!

Vi har købt en Brio Sport, 2010 model. Ikke at det siger mig noget med forskellen ift. 2011 modellen, men der var 30% at spare på prisen!

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

STN skriver:

først.. tillykke med den fine mavse!!!  Og... Don't you worry! Jeg er kun 16+1 og jeg har en større mave, så de der kommentarer skal du bare lukke ørerne for!  Men ja, det går stærkt med maven lige pludselig...

Det går rigtig stænkt, lige pludselig Mærker du også at det strækker meget i underlivet, især når du er aktiv, såsom lange gåture eller trapper? Det har været mit problem den seneste uge...

Men jeg er stadig HAPPY

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

-Milla- skriver:

Super fin mave.

Tak! Og stadig tak for mailen i julen. Den ligger lige i baghovedet!!

Anmeld

16. januar 2011

otlitrom

Maalene skriver:

Sikke en flot mave du har dig

tak!

Anmeld

16. januar 2011

Kruse90

aa sikke en skøn opdate fra jer smukke

Den er en suuper lækker mave du har.
Elsker at følge med

Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.