Hvor sover jeres baby om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

sarahb

I en vugge ved siden af sengen, kan slet ikke have hverken den store eller baby i vores seng.. Så får jeg absolut ikke sovet..
Og når han er omkring 4 mdr er det på eget værelse som den store dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

NinaNymannMadsen

den første måned sov hun i vores seng. så flyttet vi hende over i hendes egen seng der stod ved siden af vores.
og siden april sidste år har hun sovet på eget værelse de fleste nætter, dog nogen gange inde ved os.
hun er nu 19 mdr

Anmeld

17. januar 2011

Hasselnødden

Elias sov hos os i dobbeltsengen for det meste  han havde sin egen tremmeseng stående ved siden af vores seng som han sov i, indtil vi gamle gik i seng. Det gjorde han  til han blev mellem 4-6 måneder hvor han flyttede ind på sit eget værelse med sin tremmeseng, han blev alt for forstyrret af at sove hos os, hver gang vi vendte os i sengen osv. Den tid var fantastisk  og jeg elsker  den dag idag at ligge og lytte til hans åndedrag og dybe søvn, holde om hans hænder og bare mærke hans nærvær.

Nu sætter jeg dog mere pris på at han sover hos sig selv, nu hvor han er blevet 1 år og indimellem sover igennem - det er skønt

Anmeld

17. januar 2011

Lolli

Zafir skriver:

Troede jeg ellers alle vidste herinde... Det har jo gået seriøst ned af bakke med hende de sidste år. Hun er psykisk syg og har nu valgt ikke at se os mere heller. Vi var de sidste der var tilbage. Det er meget hårdt at blive valgt fra af sin mor Men jeg har haft et godt forløb hos psykolog og jeg har en god familie der støtter mig + at jeg kan bruge mere tid med min moster, nu hvor jeg ikke ser min mor, fordi min mor jo heller ikke vil se hende...

Laaaaaaaaaang historie. der står en masse om det herinde.

Men det var jo et sidespring fra emnet. Krammer til dig i samme situation som mig.

Og ja - det er skidehårdt, når man har vendet sig til en baby der sover om natten... Idun var jo sådan hele sit liv, til hun blev næsten 2 år, så da var jeg jo vant til det. Nu syntes jeg bare det er HÅRDT... æv. Men krydser fingre for at det bliver bedre snart!!!

Det er vist gået min næse forbi - eller også er det "før min tid" . Jeg tror lige jeg kigger i de gamle tråde. Det lyder nemlig meget bekendt. Men ja, lige et sidespring.

Anmeld

17. januar 2011

Low

Min dreng  sov i barnevognen

Anmeld

17. januar 2011

Low

Low skriver:

Min dreng  sov i barnevognen

Eller retter sagt liften som stod på vores værelse

Anmeld

17. januar 2011

Fru.Mäes <3

Felix sover på sit eget værelse, og har gjort det siden han var 3 uger gammel

Anmeld

17. januar 2011

Diana...

Så længe jeg ammer om natten sover hun i sengen ved siden af mig det er absolut det nemmeste om natten så vi ikke skal op og så kan mor her sove videre mens hun spiser SMART 

Anmeld

17. januar 2011

BabyNilas

Lolli skriver:

Jeg sover enormt let og ligger rigtig dårligt hvis den lille ligger i min seng. Det gør hun dog alligevel nogle gange, men hun er også kun 3 uger.  

Men altså, hvor sover guldklumpen om natten hos jer?

Min dreng startede med at sove i liften mellem os i dobbeltsengen, nytårsaften kom han i vuggen, men lige nu sover han mellem os i sengen fordi han er forkølet og jeg synes det er lettere at komme til ham når han er ked af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.