Hvor sover jeres baby om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

NatteS

Vi havde vores dreng i sengen de første par dage... og så blev jeg indlagt med ham på sygehuset fordi han ikke tog fat ved amningen... så der lå jeg også med ham i sengen.. men da vi kom hjem fra sygehuset var han 7 dage og der kom han i lift ved siden af sengen.

3 mdr. kom han på sit eget værelse (dørene åbne og lige inde ved siden af )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

oo

vi sover allesammen på 1. salen som er eet stort rum. lige nu sover Sol i sin vugge tæt ved vores seng, men hun er faktisk for lang, moderen kan bare ikke bære at rykke hende de 7 meter hen til tremmesengen endnu

Anmeld

14. januar 2011

Fru.Ø

Har stemt : I lift/vugge på eget værelse

Anmeld

14. januar 2011

Mormilla

Vores søn sov i tremmeseng inde ved os

Anmeld

14. januar 2011

Noneother

Han sover stadig i min seng. Det bli´r dog snart hans egen seng i mit soveværelse. - i et stykke tid, før han får lov at rykke ind i sit eget værelse engang.

Nu er det jo osse dejlig nemt. Jeg har ikke nogen partner at ta´hensyn til og vi sover skønt ved siden af hinanden. Grunden til at vi skal ændre på det er da osse KUN at han prøver at kravle ud af sengen om morgenen. -og jeg kan være lidt langsom til at vågne.

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

Tusind tak for alle jeres svar. Skønt at se hvordan andre gør tingene. Til jer hvor børnene sover på eget værelse: er det ikke besværligt når de skal have mad om natten? Eller er i bare så heldige at de sover igennem fra spæd?

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Lolli skriver:

Jeg sover enormt let og ligger rigtig dårligt hvis den lille ligger i min seng. Det gør hun dog alligevel nogle gange, men hun er også kun 3 uger.  

Men altså, hvor sover guldklumpen om natten hos jer?

Sofie sover i sin tremmeseng lige ved siden af min seng...

hun har nemlig nogle perioder hvor hun taber sutten meget eller drømmer hvis der er sket lidt for meget i hendes hverdag..

i sengen vil hun ikke ligge sammen med mig, og har aldrig ville det... hun kan ikke sove.. nu er hun 16 måneder og tror så at hun kan ligge og lege hvis hun ligger hos mig, selvom hun jo skal sove...

min kæreste kan sagtens tage hende fra hendes seng, hvis hun ikke vil sove og så ligge med hende ved siden af sig og hun falder i søvn...

Anmeld

16. januar 2011

serinasmor

hun sov i sin tremmeseng på vores soveværelse ... af den grund at vi dengang ikke havde flere værelser .. vi flyttede i noget større da hun var 3 mdr og fra dag 1 sov hun på eget værelse ... men der var hun jo også vant til tremmesengen

serinasmor

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Jeg har svaret andet...

Runa starter i egen seng på sit værelse og sidst på natten kommer hun ind til mig og så tager vi lige et apr timer mere.

Det er ikke besværligt med mad. Hun får bryst max en gang om natten. Hvis hun vågner først på natten , ammer jeg hende derinde og vågner hun sidst på natten ammer jeg hende inde i min seng.

Anmeld

16. januar 2011

Lou87

Lolli skriver:

Jeg sover enormt let og ligger rigtig dårligt hvis den lille ligger i min seng. Det gør hun dog alligevel nogle gange, men hun er også kun 3 uger.  

Men altså, hvor sover guldklumpen om natten hos jer?

Vores datter har sin vugge i soveværelset og det bliver hun nok ved med ihvertfald indtil jeg skal starte arbejde igen..
(der vil hun ca være 11 mån)
Jeg sover også let ihvertfald ang og høre hende..
Men jeg vil 10 gange hellere vågne en ekstra gang og ha hende i soveværelset mens hun er så lille, end ikk og ku høre hvis noget er galt inde fra hendes værelse. Selvom det dog ligger ved siden af

Hun har været i vores seng max ti gange...
Får lov når hun er pylret eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.