Hvor sover jeres baby om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

PernilleB

hun sover i sin seng... du har ikk skrevet seng... på eget værelse...!! jeg sover osse let, men kender hendes gråd så kan høre hende i selv den væreste støj,..!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Zafir

Lolli skriver:

Så du gik over til at ligge hende i slyngevuggen?? Mindes din tråd hvor i var hos, var det din mor?, hvor hun var faldet i søvn i slyngevuggen.

Det var ikke hos min mor hende ser jeg jo ikke
Men hos min far og vivi.
Men ja, hun sover i vuggen fra starten. Men da vi havde roskilde syge (Idun og jeg) blev hendes natterytme totalt smadret og har været smadret siden HUn sover dog rigtig godt om dagen stadig. Men om natten vil hun bare spise hver 1½-2 timer... suk. Før tog hun jo 4-7 timer i første stræk også derefter 2-3 timer i træk bagefter...
Men men men. det håber jeg kommer igen. Men jeg putter hende gerne i stuen i vuggen også bærer jeg hende med ind i en krog i loftet når jeg går i seng

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

dorthemus skriver:

Hun er næsten 8 måneder.

Det orker jeg godt for jeg kan ikke sove sammen med hende en hel nat  Så hun ligger 6 meter væk

8 mdr, ja, der regner jeg bestemt også med at have soveværelset for os selv igen.  Den ældste røg på eget værelse da han var 5 mdr. Men nu hvor jeg skal op 2-4 gange om natten, så blir hun i nærheden.

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

Zafir skriver:

Det var ikke hos min mor hende ser jeg jo ikke
Men hos min far og vivi.
Men ja, hun sover i vuggen fra starten. Men da vi havde roskilde syge (Idun og jeg) blev hendes natterytme totalt smadret og har været smadret siden HUn sover dog rigtig godt om dagen stadig. Men om natten vil hun bare spise hver 1½-2 timer... suk. Før tog hun jo 4-7 timer i første stræk også derefter 2-3 timer i træk bagefter...
Men men men. det håber jeg kommer igen. Men jeg putter hende gerne i stuen i vuggen også bærer jeg hende med ind i en krog i loftet når jeg går i seng

Åh, vidste ikke det med din mor.  Jeg ser heller ikke min.

Ærgeligt at få en god nat-rytme ødelagt. Virkelig ikke rart når man lige har vænnet sig til noget andet.

Anmeld

16. januar 2011

quar20

Nu har jeg kun læst den første side men måske det bare er mig der er mærkelig, men Liam sover stadig imellem Rasmus og jeg.. Tino sov også imellem os indtil han var godt 3 måneder, hvorefter han kom i vuggen ved siden af mig, også var han godt 7 ¨måneder da han kom i tremmeseng og ind på eget værelse..!!

VI ELSKER at have Liam imellem os, og Tino har nu fået Juniorseng, så nu kommer han nogle gange listende om natten og putter sig oppe ved os, så der vågner vi op med to dejlige børn

Ja vi elsker det altså..!!

Anmeld

16. januar 2011

Tina2

Tamica ligger hos os i sengen, eller faktisk hos mig, for hun ligger på min madras.... Der har hun sovet siden hun blev født og det går fint  Hun er 4 mdr....

Filuca sov hos os til hun var et par mdr, derefter i sin egen seng ved siden af min og kom på værelset da hun var 7 mdr.

Milas sov hos mig i sengen til han var 13 mdr og kom derefter på eget værelse....

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

quar20 skriver:

Nu har jeg kun læst den første side men måske det bare er mig der er mærkelig, men Liam sover stadig imellem Rasmus og jeg.. Tino sov også imellem os indtil han var godt 3 måneder, hvorefter han kom i vuggen ved siden af mig, også var han godt 7 ¨måneder da han kom i tremmeseng og ind på eget værelse..!!

VI ELSKER at have Liam imellem os, og Tino har nu fået Juniorseng, så nu kommer han nogle gange listende om natten og putter sig oppe ved os, så der vågner vi op med to dejlige børn

Ja vi elsker det altså..!!

Tror skam ikke det er dig der er mærkelig, men kan se, at der er flere der ikke kan sove med børn i sengen. Sådan har jeg det også - sover ad h... til når de ligger ved siden af.

Min venindes børn sover også i deres seng og de er henholdsvis 3 år og 4 mdr. De har slet ikke en seng selv. Eller de har en enkelt tremmeseng, men den sover bamserne i.

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Lolli skriver:

Åh, vidste ikke det med din mor.  Jeg ser heller ikke min.

Ærgeligt at få en god nat-rytme ødelagt. Virkelig ikke rart når man lige har vænnet sig til noget andet.

Troede jeg ellers alle vidste herinde... Det har jo gået seriøst ned af bakke med hende de sidste år. Hun er psykisk syg og har nu valgt ikke at se os mere heller. Vi var de sidste der var tilbage. Det er meget hårdt at blive valgt fra af sin mor Men jeg har haft et godt forløb hos psykolog og jeg har en god familie der støtter mig + at jeg kan bruge mere tid med min moster, nu hvor jeg ikke ser min mor, fordi min mor jo heller ikke vil se hende...

Laaaaaaaaaang historie. der står en masse om det herinde.

Men det var jo et sidespring fra emnet. Krammer til dig i samme situation som mig.

Og ja - det er skidehårdt, når man har vendet sig til en baby der sover om natten... Idun var jo sådan hele sit liv, til hun blev næsten 2 år, så da var jeg jo vant til det. Nu syntes jeg bare det er HÅRDT... æv. Men krydser fingre for at det bliver bedre snart!!!

Anmeld

16. januar 2011

JacobsMoar

Jacob sover i sin tremmeseng i vores soveværelse.. Vi har nemlig kun et værelse

Han bliver puttet i sin egen seng omkring kl. 10, og sover deri til kl. 5 hvor han spiser igen..

Engang imellem vil han gerne have mad kl. 3 også, så ryger han tilbage i sin egen seng... Det er bare et princip..

Skal måske lige nævne at Jacob er 3 måneder..

Anmeld

17. januar 2011

quar20

Lolli skriver:

Tror skam ikke det er dig der er mærkelig, men kan se, at der er flere der ikke kan sove med børn i sengen. Sådan har jeg det også - sover ad h... til når de ligger ved siden af.

Min venindes børn sover også i deres seng og de er henholdsvis 3 år og 4 mdr. De har slet ikke en seng selv. Eller de har en enkelt tremmeseng, men den sover bamserne i.

Arh det var dejligt at høre...!! Altså jeg sover nu hellere ikke tungt, men det gør jeg jo alligevel ikke for jeg lytter jo efter begge drenge uanset hvad..!! Men nu er jeg jo på barsel så jeg kan jo tillade mig at tage en morfar op af dagen, hvis natten har været hård..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.