Hvor sover jeres baby om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Lolli

Gittemor09 skriver:

Sofie sover i sin tremmeseng lige ved siden af min seng...

hun har nemlig nogle perioder hvor hun taber sutten meget eller drømmer hvis der er sket lidt for meget i hendes hverdag..

i sengen vil hun ikke ligge sammen med mig, og har aldrig ville det... hun kan ikke sove.. nu er hun 16 måneder og tror så at hun kan ligge og lege hvis hun ligger hos mig, selvom hun jo skal sove...

min kæreste kan sagtens tage hende fra hendes seng, hvis hun ikke vil sove og så ligge med hende ved siden af sig og hun falder i søvn...

Vores den ældste har heller aldrig ligget i vores seng. Han har også bare fjollet og ville absolut ikke sove. Nu er han 3 og hvis vi er på besøg hos nogle, hvor vi skal sove i samme seng kan det faktisk godt lade sig gøre nu. Det er jo meget rart ikke at skulle slæbe weekend seng med alle steder mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

henh01

Vores søn sover i sin tremmeseng med sengeformindsker i soveværelset, der fungerer som deleværelse da vi er i værelsesmangel i vores lille 3 værelses lejlighed. Han er 2 mdr og så længe vi kan holde ud at sove på samme værelse som ham er det sådan det bliver. Når vi ikke kan holde det ud længere rykker vi i stuen på en sovesofa. Om 7 år flytter vi i noget større, så kan se lyset derude et sted

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Lolli skriver:

Vores den ældste har heller aldrig ligget i vores seng. Han har også bare fjollet og ville absolut ikke sove. Nu er han 3 og hvis vi er på besøg hos nogle, hvor vi skal sove i samme seng kan det faktisk godt lade sig gøre nu. Det er jo meget rart ikke at skulle slæbe weekend seng med alle steder mere.

ja, og jeg kunne godt bruge engang imellem hvor hun bare lå ved siden at mig og hyggede... men næææh nej.. den er sofie ikke med på

Anmeld

16. januar 2011

Zafir

Hun starter i slyngevuggen også kommer hun ned til mig, når hun vågner og skal have babber

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

dorthemus skriver:

Jeg har svaret andet...

Runa starter i egen seng på sit værelse og sidst på natten kommer hun ind til mig og så tager vi lige et apr timer mere.

Det er ikke besværligt med mad. Hun får bryst max en gang om natten. Hvis hun vågner først på natten , ammer jeg hende derinde og vågner hun sidst på natten ammer jeg hende inde i min seng.

Hvor gammel er hun? Det er måske også bare mig der er magelig - jeg kan næsten ikke overskue at hoppe ud af sengen og gå den ene meter over til vuggen der er nu. Så tanken om at skulle "helt" ind på den anden side at væggen, hvis hun lå der, er helt umulig.  

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

Gittemor09 skriver:

ja, og jeg kunne godt bruge engang imellem hvor hun bare lå ved siden at mig og hyggede... men næææh nej.. den er sofie ikke med på

Ih ja, sådan har jeg også haft det. Har virkelig missundt dem hvis børn kom ind og puttede om morgenen. Men det gør min søn nu i weekenderne - så der er håb endnu for dig også.

Anmeld

16. januar 2011

Lolli

Zafir skriver:

Hun starter i slyngevuggen også kommer hun ned til mig, når hun vågner og skal have babber

Så du gik over til at ligge hende i slyngevuggen?? Mindes din tråd hvor i var hos, var det din mor?, hvor hun var faldet i søvn i slyngevuggen.

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Lolli skriver:

Ih ja, sådan har jeg også haft det. Har virkelig missundt dem hvis børn kom ind og puttede om morgenen. Men det gør min søn nu i weekenderne - så der er håb endnu for dig også.

min bonusdatter kommer ind og putter om morgenen i starten var det under hendes fars dyne, og nu er det under min hun bruger undskyldningen med at han prutter meget

men kæresten og jeg er blevet enige om at det måske bare er fordi hun er blevet glad for mig

Anmeld

16. januar 2011

dorthemus

Lolli skriver:

Hvor gammel er hun? Det er måske også bare mig der er magelig - jeg kan næsten ikke overskue at hoppe ud af sengen og gå den ene meter over til vuggen der er nu. Så tanken om at skulle "helt" ind på den anden side at væggen, hvis hun lå der, er helt umulig.  

Hun er næsten 8 måneder.

Det orker jeg godt for jeg kan ikke sove sammen med hende en hel nat  Så hun ligger 6 meter væk

Anmeld

16. januar 2011

Cris

Jeg puttede altid i liften, midt om natten plejede jeg at flytte dem over til mig, så jeg kunne amme og sove videre. Nogle gange flyttede jeg dem allerede, da jeg gik i seng, nogle gange sove de godt og flyttede jeg dem næsten om morgenen. Så du gør det efter behov  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.