Hvor sover jeres baby om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor sover/sov baby de første måneder efter fødslen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.057 visninger
48 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Lolli

Jeg sover enormt let og ligger rigtig dårligt hvis den lille ligger i min seng. Det gør hun dog alligevel nogle gange, men hun er også kun 3 uger.  

Men altså, hvor sover guldklumpen om natten hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

morethanperfect

Lolli skriver:

Jeg sover enormt let og ligger rigtig dårligt hvis den lille ligger i min seng. Det gør hun dog alligevel nogle gange, men hun er også kun 3 uger.  

I hans vugge på vores soveværelse .. Har han altid gjort  

Tror han har sovet i vores seng 4 gange hvor han har været rigtig pylret

Anmeld

14. januar 2011

afrobabies

I liften oppe i dobbeltsengen, jeg er alene, så dobbeltsengen er stor nok

Anmeld

14. januar 2011

Ryberg

De første 6 måneder sov Lasse i hans vugge ved siden af vores seng, dog skiftede vi til tremmeseng på et tidspunkt...

Indimellem kom han over til os i sengen om morgenen og sov lidt der, men har aldrig sovet med ham en hel nat i sengen hos os, for jeg er typen der ligger meget uroligt...

Anmeld

14. januar 2011

Anneiris

Min datter er 3 mdr, og sover i liften på vores soveværelse. :-)
Hun får først lov at komme helt ind på sit eget værelse når hun over over 6 mdr. :-)

Anmeld

14. januar 2011

Mullebergen

I sin vugge indtil hun vågner klokken 3 og vil have mad, derefter sover hun videre i sengen sammen med mig 

Af og til kommer Hjalte også ind om natten, det synes jeg bare er hyggeligt for der findes ikke noget bedre end at vågne med en smilende guldklump på hver sin side 

Anmeld

14. januar 2011

NoName

Hun sover i en vugge ved siden af min seng i soveværelset...

hun har prøvet at sove på eget værelse et par gange, og det er gået fint nok, men da vi begge to blev syge kom hun tilbage i soveværelset og jeg tror hun blir der nu til hun ikke længere spiser om natten, men nu må vi se...

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Lolli skriver:

Har valgt andet.

Mine har altid sovet i en moseskurv nede i deres seng i vores soveværelse i de første 4 uger, og er så rykket ind i deres eget værelse lige ved siden af.
Sovet i min seng som spædbørn, har de aldrig fået lov til.
Når de er blevet noget større, har de fået lov til at falde i søvn i min seng...men jeg vil dælme ha' den for mig selv, når jeg skal bruge den

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. januar 2011

heidi30

De første 2 mdr. sov han i liften, som stod i vuggen ved siden af vores seng.Dog voksede han ud af liften ved ca. 2 mdr.  så købte vi en tremmeseng. Denne kunne ikke stå ved siden af vores seng, så vi stillede tremmesengen ind i vores walk inn, som er 2 skridt fra sengen.

Nu er han dog rykket ind på hans eget værelse her for 2 uger siden og han er blir 5 mdr. d. 20 januar.

Han har kun sovet i vores seng da jeg ammede, hvilket jeg kun gjorde indtil hn vr ca. 8 uger. Nu gider han faktisk slet ikke sove i vores seng. Han vil gerne ind i vores seng om morgenen og så ligge vi allesammen og vågner sammen, men ellers gider han ikke.

Det er både dejligt, men også lidt ærgeligt 

Anmeld

14. januar 2011

Rosa

Han starter i sin egen seng, men da han har tænder på vej og har haft en periode med sygdom nu her så kommer han over i vores seng om natten når/hvis han vågner og er ked af det... Det går ok, det er ihvertfald hurtigere at give sutten når han ligger lige ved siden af. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.