Vi er med i se og hør denne uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Vial

Malene84 skriver:

det er på tide!!! der har ALDRIG været fokus på området, så kun fedt at de spinner alt det de overhoved kan!!!!  og ja det bliver så fedt for dem... har tænkt mig at samle alt hvad der kommer i en lille mappe. hehe

HELT enig. Der skal nemlig fokus på.

Det er skønt at være tvillingemor, men det har en del begrænsninger eller udfordringer, som ikke alle forstår (inkl. professionelle!), så fokus fokus fokus, så folk kan se, hvordan en dagligdag ser ud, når der et to babyer i familien.

Glæder mig til at "møde" jer (og de andre tvillingeforældre - kunne være genialt, hvis nogle af dem har fortidlig fødte. Det er nemlig et helt kapitel for sig selv, har jeg hørt!).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Faith

Ej hvor spændende! Vil straks ned og købe Ude og Hjemme (Hmm et blad jeg aldrig troede jeg ville komme til at købe)

Glæder mig meget til at se jer på tv

Anmeld

13. januar 2011

Faith

smillaluna skriver:

Ej hvor spændende! Vil straks ned og købe Ude og Hjemme (Hmm et blad jeg aldrig troede jeg ville komme til at købe)

Glæder mig meget til at se jer på tv

Hov der stod sku da Se og Hør!!! Jeg fjols

Anmeld

13. januar 2011

RumlesMor

Malene84 skriver:

uuuhhh det er præcis dét der er herre skræmmende for mig... tænk hvis I slet ikke kan lide mig bagefter. ha ha ha....  ej, men det er meget grænseoverskridende at åbne sådan op for alle

Men vi har taget beslutningen på baggrund af, at der mangler så meget "hjælp" til tvillingeforældre derude... så vi håber lidt, at dette program kan hjælpe nogen

Jeg elsker ALLE programmer om børnefamilien, uanset overskriften.

Du skriver I har valgt at medvirke for at skabe fokus og skaffe hjælp til tvillinge-familier. Men hvilken "hjælp" er det I mangler?

Jeg har to vennepar der hver især har tvillinger (og andre børn), men har aldrig hørt dem efterlyse noget i forhold til tvillinge-børnene. Jeg har i hvertfald ikke bidt mærke i det. Så det er da spændende at høre hvad du tænker på?

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Glæder mig rigtig meget til at se jer i TV

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

RumlesMor skriver:

Jeg elsker ALLE programmer om børnefamilien, uanset overskriften.

Du skriver I har valgt at medvirke for at skabe fokus og skaffe hjælp til tvillinge-familier. Men hvilken "hjælp" er det I mangler?

Jeg har to vennepar der hver især har tvillinger (og andre børn), men har aldrig hørt dem efterlyse noget i forhold til tvillinge-børnene. Jeg har i hvertfald ikke bidt mærke i det. Så det er da spændende at høre hvad du tænker på?

hjælp i form af info - der er INTET!!!  der er skrevet én bog om tvillinger, det siger såååå meget!!! Der har aldrig før været fokus på området, så nu skal den bare have ekstrem meget. Synes det er synd der skal en kronprisse til, før folk får øjnene op for det - men fedt at der nu endelig sker noget!!!

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Malene84 skriver:

hjælp i form af info - der er INTET!!!  der er skrevet én bog om tvillinger, det siger såååå meget!!! Der har aldrig før været fokus på området, så nu skal den bare have ekstrem meget. Synes det er synd der skal en kronprisse til, før folk får øjnene op for det - men fedt at der nu endelig sker noget!!!

Hmmm hvad er det for noget? der skulle selvf. stå kronprinsesse

Anmeld

13. januar 2011

piadas

Hvor bliver det spændende at følge med i!

Jeg var faktisk lige tilfældigvis inde på tv2s hjemmeside for at læse nyhederne og faldt over dette:

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-36449092.html?forside

I er da vist med over det hele!

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

piadas skriver:

Hvor bliver det spændende at følge med i!

Jeg var faktisk lige tilfældigvis inde på tv2s hjemmeside for at læse nyhederne og faldt over dette:

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-36449092.html?forside

I er da vist med over det hele!

HAHAHAHAHA.. DET VIDSTE JEG SÅ IKKE!!!!  Ej hvor vildt!!! taaak fordi du lige smed det på

Anmeld

13. januar 2011

piadas

Malene84 skriver:

HAHAHAHAHA.. DET VIDSTE JEG SÅ IKKE!!!!  Ej hvor vildt!!! taaak fordi du lige smed det på

Jamen, det var da så lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.