Vi er med i se og hør denne uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

SpunkenJo

Malene84 skriver:

indtil videre er det "kun" 4 programmer - kommer an på seerantallet, om der kommer til at være flere

Mon ikke det blir en hitter nu det er produceret i forbindelse med de royale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

ulleby

Malene84 skriver:

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Deler selvf. (som lovet) alt med jer herinde, det er noget af en rejse

HAV EN DEJLIG DAG - MØØØØS

Sådan - total celeb i er blevet

Det er da vildt fedt - glæder mig til at se je ri programmerne

Anmeld

13. januar 2011

Tulle28

Aaaaaiiii hvor er det spændende! Nu er du snart en celebrity (ligesom Tina Lund)

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Tulle28 skriver:

Aaaaaiiii hvor er det spændende! Nu er du snart en celebrity (ligesom Tina Lund)

ha ha ha ha... eeej mon dog!! det tror jeg nu ikke

Anmeld

13. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

hehehe... jaaa det er totalt skræmmende, at skulle "besøge" jer alle sammen og vise hvem man er! Tit har man en forventning om noget helt andet  arrghhh det skal da nok gå, men det er meget grænseoverskridende!!! Også fordi de viser mange op og nedture

Jeg kan godt forstå du synes det er grænseoverskridende, men er altså sikker på at du og manden er ligeså gode forældre, som jeg tidligere har fået indtrykket af herinde!

Under alle omstændigheder bliver det spændende!!! Hvornår er det de sender første udsendelse?

Anmeld

13. januar 2011

quar20

ihhh det må jeg få købt så jeg kan læse om jer og de skønneste drenge

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Det er så altid noget, det er for det positive 

Anmeld

13. januar 2011

2babygirls

Malene84 skriver:

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Deler selvf. (som lovet) alt med jer herinde, det er noget af en rejse

HAV EN DEJLIG DAG - MØØØØS

Tror nok liiii manden skal huske at tage SE & HØR med hjem

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg kan godt forstå du synes det er grænseoverskridende, men er altså sikker på at du og manden er ligeså gode forældre, som jeg tidligere har fået indtrykket af herinde!

Under alle omstændigheder bliver det spændende!!! Hvornår er det de sender første udsendelse?

de sender det første program tirsdag d. 25 eller tirsdag d. 1 (kommer an på holdboldherrene

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Tina&Martin skriver:

Tror nok liiii manden skal huske at tage SE & HØR med hjem

hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.