Vi er med i se og hør denne uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.908 visninger
64 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

Malene84

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Deler selvf. (som lovet) alt med jer herinde, det er noget af en rejse

HAV EN DEJLIG DAG - MØØØØS

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Barbamama

Malene84 skriver:

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Ej hvor sejt!!! Hvornår kommer I i fjernsynet???

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

michella80 skriver:

Ej hvor sejt!!! Hvornår kommer I i fjernsynet???

Hehe tak - næste uge er det Billed-bladet  det starter den 25. januar kl 20 (men hvis vores kære mandelandshold i håndbold er gode, skal de spille den dag - og så bliver det først d. 1 februar

Anmeld

13. januar 2011

BinaMor

ej hvor spændende det glæder jeg mig til at se

Anmeld

13. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Neeej, jeg glæder mig simpelthen sådan til at følge jer i programmet... ja og ikke mindst til at høre din stemme - hehe

Det bliver lidt mærkeligt, når man har skrevet med dig herinde, og "kender" til dig og dine - men igen. Jeg glæder mig, det bliver super!

Anmeld

13. januar 2011

Barbamama

Malene84 skriver:

Hehe tak - næste uge er det Billed-bladet  det starter den 25. januar kl 20 (men hvis vores kære mandelandshold i håndbold er gode, skal de spille den dag - og så bliver det først d. 1 februar

Ha ha ha. Godt så!!! Ja ja så vigtig er man så åbenbart heller ikke hva?

Anmeld

13. januar 2011

ChatH

Malene84 skriver:

Hey girls...

IHH søde hvor er det bare spændende må straks have købt det blad

Skla helt sikkert se jer i tv. hvor mange udsendelser er der??

Kæmpe knus

Anmeld

13. januar 2011

Vidunderligeunger

jajeg glæder mig også helt vild til at følge med i poppernes (popdrengene ) begyndelse på livet.. og som Mathildeogfrederikkesmor skriver til at høre din stemme  

Anmeld

13. januar 2011

B&J

ej hvor spænde.. glæder mig vildt til af se jer i tvet

Anmeld

13. januar 2011

jannebjerre

Hvor sejt
Er der nærmest nødt til at købe se og hør nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.