Vi er med i se og hør denne uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Malene84

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Neeej, jeg glæder mig simpelthen sådan til at følge jer i programmet... ja og ikke mindst til at høre din stemme - hehe

Det bliver lidt mærkeligt, når man har skrevet med dig herinde, og "kender" til dig og dine - men igen. Jeg glæder mig, det bliver super!

hehehe... jaaa det er totalt skræmmende, at skulle "besøge" jer alle sammen og vise hvem man er! Tit har man en forventning om noget helt andet  arrghhh det skal da nok gå, men det er meget grænseoverskridende!!! Også fordi de viser mange op og nedture

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Malene84

michella80 skriver:

Ha ha ha. Godt så!!! Ja ja så vigtig er man så åbenbart heller ikke hva?

hahah præcis  sys også det er lidt af et pres at komme tirsdagen efter årgang 0, som har ca. 1,5 mill seere hver uge

Anmeld

13. januar 2011

Moar2011

Malene84 skriver:

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Deler selvf. (som lovet) alt med jer herinde, det er noget af en rejse

HAV EN DEJLIG DAG - MØØØØS

Spørg nok lidt dumt  hvad er det for noget i skal medvirke i? og hvornår ? hihi.

tror noget er gået forbi min næse hihi..

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Chatarina skriver:

IHH søde hvor er det bare spændende må straks have købt det blad

Skla helt sikkert se jer i tv. hvor mange udsendelser er der??

Kæmpe knus

Indtil videre er der "kun" 4 programmer (det har taget 8-10 dage at optage)

Det kommer rigtig meget an på hvordan folk tager imod det - om vi er gode nok til at fange folk. ha ha. Mener at have hørt, at det kommer an på seertallene. Lidt øv, når man tænker på ågang 0 først fik rigtig mange seer i sæson 3, men, men, men hvis det kun bliver til de 4 programmer, har det stadig været en villd oplevelse!!!

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

BlyViol skriver:

jajeg glæder mig også helt vild til at følge med i poppernes (popdrengene ) begyndelse på livet.. og som Mathildeogfrederikkesmor skriver til at høre din stemme  

hehehe

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Babyklar skriver:

Spørg nok lidt dumt  hvad er det for noget i skal medvirke i? og hvornår ? hihi.

tror noget er gået forbi min næse hihi..

hehe det er helt okay - har ikke rigtig kunne fortælle så meget om det før nu!!

http://omtv2.tv2.dk/index.php?no_cache=1&id=4864

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Chatarina skriver:

IHH søde hvor er det bare spændende må straks have købt det blad

Skla helt sikkert se jer i tv. hvor mange udsendelser er der??

Kæmpe knus

Anmeld

13. januar 2011

Barbamama

Malene84 skriver:

hahah præcis  sys også det er lidt af et pres at komme tirsdagen efter årgang 0, som har ca. 1,5 mill seere hver uge

Ja! Men altså folk er jo vilde med at få et kig ind i andres familier. Det er så dejligt at se hvordan andre gør det i deres familie og høre at andre også kan synes det er svært engang imellem.

Anmeld

13. januar 2011

SpunkenJo

Hva hedder programmet? Og på
Hvilken kanal kan man finde jer

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

SpunkenJo skriver:

Hva hedder programmet? Og på
Hvilken kanal kan man finde jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.