Vi er med i se og hør denne uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

Lou87

Malene84 skriver:

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Deler selvf. (som lovet) alt med jer herinde, det er noget af en rejse

HAV EN DEJLIG DAG - MØØØØS

Er jeg den eneste der ikk li har fulgt med her
Hva drejer det hele sig om ?? smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Malene84

Lou87 skriver:

Er jeg den eneste der ikk li har fulgt med her
Hva drejer det hele sig om ?? smiler

http://omtv2.tv2.dk/index.php?no_cache=1&id=4864

Anmeld

13. januar 2011

bagger26

Malene84 skriver:

http://omtv2.tv2.dk/index.php?no_cache=1&id=4864

Det bliver så spændende at følge, glæder mig til at se det..

Anmeld

13. januar 2011

RumlesMor

Malene84 skriver:

hjælp i form af info - der er INTET!!!  der er skrevet én bog om tvillinger, det siger såååå meget!!! Der har aldrig før været fokus på området, så nu skal den bare have ekstrem meget. Synes det er synd der skal en kronprisse til, før folk får øjnene op for det - men fedt at der nu endelig sker noget!!!

Det her skal bestemt ikke opfanges negativt, jeg er bare nysgerrig...

Hvilke særlig info mangler du om tvillinger? Som sagt har jeg kun oplevet det gennem vennepar, men alm. babybøger gør sig vel gældende - det er vel stadig samme princip, selvom der er to?

Er det vejledning omkring børnene i forhold til hinanden - altså tvillingernes indbyrdes forhold - eller rent praktisk hvad man som forældre gør med 2 små børn på en gang... Jeg forstår ikke helt hvad du ønsker fokus omkring.

Jeg er selv typen der elsker at læse om børn, opdragelse m.m. og gerne fra forskellige vinkler. (Derfor ved jeg også at der er skrevet mere end 1 bog om tvillinger - men enig, udvalget er begrænset på dansk).

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

RumlesMor skriver:

Det her skal bestemt ikke opfanges negativt, jeg er bare nysgerrig...

Hvilke særlig info mangler du om tvillinger? Som sagt har jeg kun oplevet det gennem vennepar, men alm. babybøger gør sig vel gældende - det er vel stadig samme princip, selvom der er to?

Er det vejledning omkring børnene i forhold til hinanden - altså tvillingernes indbyrdes forhold - eller rent praktisk hvad man som forældre gør med 2 små børn på en gang... Jeg forstår ikke helt hvad du ønsker fokus omkring.

Jeg er selv typen der elsker at læse om børn, opdragelse m.m. og gerne fra forskellige vinkler. (Derfor ved jeg også at der er skrevet mere end 1 bog om tvillinger - men enig, udvalget er begrænset på dansk).

Du må meget gerne liste bøger om tvillinger der er skrevet for nylig!!! Der mangler sygt meget info om alt om tvillinger!!! Tvillingepar blandt andre, dem der er grund til den høje skilsmisserate i dk, og det må der jo være en grund til. Man kan på ingen måde blive forberedt ordentligt, og derfor mangler der ekstrem, ekstrem, ekstrem fokus på området!!!

Det er slet ikke for at være streng... men man SKAL være tvillingeforældre for at forstå det. Det nytter ikke at kende nogen, for ligemeget hvor tætte de er på dig, kan man ikke fortælle hvordan det er og hvilke følelser der er i det at have to på en gang, og måske problemer med parforholdet osv.

Og det er netop især på parfronten der mangler meget i forhold til det at få tvillinger,

tro mig... jeg har læst hvad der er læse... og det er sgu for mangelfuldt...

Anmeld

13. januar 2011

Bondepigen

Malene84 skriver:

Du må meget gerne liste bøger om tvillinger der er skrevet for nylig!!! Der mangler sygt meget info om alt om tvillinger!!! Tvillingepar blandt andre, dem der er grund til den høje skilsmisserate i dk, og det må der jo være en grund til. Man kan på ingen måde blive forberedt ordentligt, og derfor mangler der ekstrem, ekstrem, ekstrem fokus på området!!!

Det er slet ikke for at være streng... men man SKAL være tvillingeforældre for at forstå det. Det nytter ikke at kende nogen, for ligemeget hvor tætte de er på dig, kan man ikke fortælle hvordan det er og hvilke følelser der er i det at have to på en gang, og måske problemer med parforholdet osv.

Og det er netop især på parfronten der mangler meget i forhold til det at få tvillinger,

tro mig... jeg har læst hvad der er læse... og det er sgu for mangelfuldt...

Ja og især som førstegangsforældre kunne jeg tænke mig... Glæder mig til at se jer i tv!

Skal nok lade være at "dømme" jer for hårdt....

Anmeld

13. januar 2011

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

Hey girls...

Jaaaaa.... som mange af jer ved, skal vores program jo til at starte!! Nu kan vi endelig til at tale frit om det, og skal medvirke i diverse medier for at promovere programmet.

I denne uge er vi med i se og hør (jeg havde aldrig troet jeg skulle være med i netop det ugeblad, men heldigvis er vi med for en god sags skyld, og ikke fordi man har gjort noget dumt

Deler selvf. (som lovet) alt med jer herinde, det er noget af en rejse

HAV EN DEJLIG DAG - MØØØØS

Glæder mig så meget til at se jer og høre din stemme... og ikke mindst se hvordan jeres hverdag forløber..... og ja så skal vi jo se jeres barnedåb..... håber det få sucesse men det tror jeg det gør

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Ej hvor fedt. Hvilken kanal er det på???

Anmeld

13. januar 2011

Malene84

Mormilla skriver:

Ej hvor fedt. Hvilken kanal er det på???

det kommer på tv2

Anmeld

13. januar 2011

Mormilla

Malene84 skriver:

det kommer på tv2

Det vil jeg glæde mig til at se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.