@nn@ skriver:
Min læge valgte heldigvis også at tilbyde mig, at jeg kunne komme til vejning hver 2. uge
- Han sagde også, at vi godt kunne supplere op med et slankemiddel.. Jeg tror lidt på at det vil hjælpe mig, for så bliver jeg jo også straffet hvis jeg spiser for fedt 
Nu ved jeg ikke neget om slankemidler, men kan huske da Lethigen blev udskrevet til den danske befolkning som var det mm's.... Og der var nogen uhmbehagelige bivirkninger ved skidtet.
Der er altså ikke nogen let måde at løse problemet overvægt!
Du skal på afvænning fra mad, præcis ligesom en der er afhængig af cigaretter eller alkohol. Dem med alkohol og cigaretter har det (lidt) lettere for de behøver aldrig mere at indtage det, men mad skal vi jo leve af!!!!
Du skal igennem en livstilsændring for at stoppe med at spise fedende, usunde og forkerte madvarer!
Det hele handler om vilje og erkendelse! Det er ikke dine hænder der propper madn i hovedet den er gal med, det er hovedet i sig selv!
Go ide med vejning hos lægen
- det er et skridt på vejen.
Men husk, der er ingen nem vej og ingen kan gære de her for dig. De er KUN DIG SELV der kan løse problemet!
Go arbejdslyst
Anmeld