Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

FogL

Jeg kan slet ikke se kjolen - men resten ser FANTASTISK ud!! 

Håber i får en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Risen

Tanja84 skriver:

Taaaakkkk er også selv helt vild med både tema og kjole - ville jo være mærkeligt andet

Ja, har oprettet profil derinde, og er så småt ved at være aktiv derinde (læs, lærer deres funktioner at kende)

Hihi det er også mega svært i starten synes jeg. Skal du egentlig selv bage den der muffins kage? 

Anmeld

24. juni 2011

Tanja84

Risen skriver:

Hihi det er også mega svært i starten synes jeg. Skal du egentlig selv bage den der muffins kage? 

Ville ønske jeg var så kreativ at jeg selv kunne bage sådan en kage. Men kan ikke engang bage boller eller pandekager uden det går galt

Så skal ud finde nogen som kan hjælpe mig - og gerne uden det koster en bondegård  

Anmeld

14. juli 2011

MarieMor

det er ved at være længe siden man har hørt til hvordan det går ?? er du snart klar til bryllupet om en måned

Anmeld

14. juli 2011

Christina.78

kan kun sige WAUH og glæde mig til den dag hvor manden ikke længere har ondt i knæerne

Anmeld

14. juli 2011

Tanja84

Hej Risen

Ville lige hører om du havde prøvet at få sat kunstige øjenvipper på endnu?

Jeg var inde i dag og få sat på, så jeg lige kunne prøve det inden selve dagen.

Kan kun sige DO IT, jeg er Sååååå tilfreds. Hvis ikek du allerede kender til www.artofstyle.dk, så skulle du tage et kig. De laver alt, til ingen penge, da det er elever, og de lige så dygtige som alle andre, de er jo under udd.

Er du ellers ved at være klar?

Anmeld

11. august 2011

Risen

Hej skønne kvinder.. 

Beklager jeg ikke har været mere aktiv på det sidste men som nogle af jer jo ved, har jeg desværre mistet en eller glædelig graviditet. Så har haft en del at se til med hospitals besøg m.m

Men nu er det overstået og vi kan igen begynde efter brylluppet på at få en lille søster/bror til Clara. 

Med hensyn til brylluppet har jeg sommerfugle på størrelse med møllehjul i maven, har faktisk lidt kvamle og er nervøs og spændt på samme tid - Men mest spændt. 

Jeg er blevet poltret og havde en rigtig skøn og PINLIG dag, da jeg jo var gravid på det tidspunkt og var PINLIG æru.. Men var meget rørt over så mange var kommet og at mine søde veninder havde planlagt alt dette i smug for mig .. 

Jeg synes vi har styr på alle detaljerne, helt ned fra "tjener liste" til hvem gør hvad på dagen. Det eneste vi mangler er at få pyntet op, hentet kage og bestille blomster  

Har nu besluttet mig for disse smukke Geoginer, da pæoner desværre ikke er muligt på denne årstid.. 

Jeg tror det er en af mine sidste updates herinde, inden i bliver bombarderet med det rigtige bryllupsspam fra festen, kirken m.m 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. august 2011

Risen

Tanja84 skriver:

Tak

Jamen er meget stolt af at kunne sige, jeg selv har lavet dem.

Har lavet dem monogram i et word, og lavet resten i powerpoitn.

Herefter har jeg sendt det hele til en trykker (som jeg bruger gennem mit arbjede), som har printet.

Er så glad for resultatey

Monogram og de to hjerter går igen på alt (menukort, bordkort, vinetiketter mm.)

Søde, hvad hedder du på bryllupsklar? Må jeg få dig som veninde 

Anmeld

11. august 2011

Malene84

Risen skriver:

Søde, hvad hedder du på bryllupsklar? Må jeg få dig som veninde 

SMUUUUUKKE... jeg glæder mig til at se dine billeder af dig som den smukkeste brud... jeg hedder Hullahop inde på bryllupsklar... find mig lige... kan  ikke finde dig

Anmeld

11. august 2011

Kirstine85

a Jeg vil altså også helt vildt gerne finde din planlægningstråd på BK men kan ikke finde den? Hvad hedder den?

Har forresten hentet lidt inspiration fra dig! Det hele ser bare SÅ fint ud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.