Hej skønne kvinder..
Beklager jeg ikke har været mere aktiv på det sidste men som nogle af jer jo ved, har jeg desværre mistet en eller glædelig graviditet. Så har haft en del at se til med hospitals besøg m.m
Men nu er det overstået og vi kan igen begynde efter brylluppet på at få en lille søster/bror til Clara.
Med hensyn til brylluppet har jeg sommerfugle på størrelse med møllehjul i maven, har faktisk lidt kvamle og er nervøs og spændt på samme tid
- Men mest spændt.
Jeg er blevet poltret og havde en rigtig skøn og PINLIG dag, da jeg jo var gravid på det tidspunkt og var PINLIG æru..
Men var meget rørt over så mange var kommet og at mine søde veninder havde planlagt alt dette i smug for mig .. 

Jeg synes vi har styr på alle detaljerne, helt ned fra "tjener liste" til hvem gør hvad på dagen. Det eneste vi mangler er at få pyntet op, hentet kage og bestille blomster
Har nu besluttet mig for disse smukke Geoginer, da pæoner desværre ikke er muligt på denne årstid..
Jeg tror det er en af mine sidste updates herinde, inden i bliver bombarderet med det rigtige bryllupsspam fra festen, kirken m.m 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld