Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2011

Risen

Malene84 skriver:

SMUUUUUKKE... jeg glæder mig til at se dine billeder af dig som den smukkeste brud... jeg hedder Hullahop inde på bryllupsklar... find mig lige... kan  ikke finde dig

Hihi det var fordi jeg var blevet bannet derinde fra ved en fejl (TROR JEG ) MEN er tilbage derinde nu og har tilføjet dig.. 

hvornår er jeres dato søde? hvor henne holder i det fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2011

Risen

Kirstine85 skriver:

a Jeg vil altså også helt vildt gerne finde din planlægningstråd på BK men kan ikke finde den? Hvad hedder den?

Har forresten hentet lidt inspiration fra dig! Det hele ser bare SÅ fint ud!

Hej ..

Jeg hedder Risen derinde  

Tak - er glad for du kan bruge noget af det..

Anmeld

14. august 2011

Malene84

Vi skal giftes d. 04.08.12 kl. 13 i Holmens Kirke i København (kom da lige forbi)

Jamen vi har ikke styr på feststedet  vi har forelsket os i 3 steder nu.... og er mega, mega meget i tvivl om hvor det skal være. Jge skal sammenligne +/- i aften og så kan jeg komme et svar SNART. haha.

Når der ikke er styr på stedet, kommer man bare ikke særlig langt i sin planlægning.

Jeg har prøvet brudekjoler i Lily i fredags (for at starte et sted). Var virkelig den største skuffelse nogensinde... fuck jeg er SÅ grim i brudekjole

Anmeld

15. august 2011

Risen

Malene84 skriver:

Vi skal giftes d. 04.08.12 kl. 13 i Holmens Kirke i København (kom da lige forbi)

Jamen vi har ikke styr på feststedet  vi har forelsket os i 3 steder nu.... og er mega, mega meget i tvivl om hvor det skal være. Jge skal sammenligne +/- i aften og så kan jeg komme et svar SNART. haha.

Når der ikke er styr på stedet, kommer man bare ikke særlig langt i sin planlægning.

Jeg har prøvet brudekjoler i Lily i fredags (for at starte et sted). Var virkelig den største skuffelse nogensinde... fuck jeg er SÅ grim i brudekjole

Sikke en dejlig dato ...

Holmens kirke, det er da ret fancy, vi blev også tilbudt at kunne blive gift der, men kun fordi vi har familie som har realtioner dertil.. Det har i næsten også går jeg ud fra?  

Ih ja det er så svært at vælge lokaler, og så fandes dyrt i kbh, i forhold til hvis man  lige kører 30 km ud fra det.. 

EJ MALENE, du er sgu ikke grim i en brudekjole, det er  bare lillys kjoler der er grimme  - Tag du ind og prøv Jesper Høvrings kjoler, sååå føler du dig som den smukkeste pige i verdenen..  

Men dejligt du er så tidligt ude, det er simpelthen også bare det bedste,, Jeg følte stress ved "kun" at starte et år før.. 

Anmeld

15. august 2011

Tanja84

Risen skriver:

Søde, hvad hedder du på bryllupsklar? Må jeg få dig som veninde 

JAAAAAAAAHHHHH

Hedder Fru. Krogstrup, så du tilføjer mig endelig derinde

IIIIIHHHHH søde nu er det altså totalt meget lige om snart. Kan du holde styr på nerverne her de sidste dage?

Jeg kan slet ikke følge med længere, og synes dagene går ALT for hurtige lige i øjeblikket

Anmeld

21. august 2011

Meliora

Risen skriver:

Åh ja det er selvfølgelig en lille detalje med pengene  - Blev også selv noget overrasket over hvor meget det egentligt koster.. Lige som om at prisen steg med 300 kroner hver gang man sagde ordet bryllup - Men som du selv  siger så er det forhåbenligt kun 1 gang man skal giftes og der er visse poster (som kjolen) hvor man bare ikke vil spare..

Jeg har ihvert fald tænkt mig at sælge min kjole efter brylluppet så du må jo sige til hvis manden falder på knæ

Tjek da endelig jespers side ud, men pas på for man ender med at ville købe alle kjolerne 

http://www.jesperhovring.com/

Må man spørge hvad kjolen kostede? Sad nemlig lige i dag og regnede løst på vores bryllup, og synes meget hurtigt det sneg sig op på hundrede:-s... tøjet alene kan man jo næsten ikke klare for under 20.000, kan man? (brud, gom, best man, 6 små brudepiger)

Anmeld

21. august 2011

Muhmi

Risen skriver:

Sælger det igen efter brylluppet så skriv hvis i er interesseret  

Hvor meget skal du have for det tænker du?

Anmeld

21. august 2011

Meliora

Malene84 skriver:

Må man spørge hvilke tre steder?

Anmeld

22. august 2011

foto på lærred

Risen skriver:

Ville da lige dele mine kreative påfund og alt hvad der hører til bryllup med jer Den vil blive opdateret undervejs.. Tænkte det kunne være sjovt hvis andre også gad og lave sådan en, så man kan få inspiration og ideer fra hinanden

Først: - En lille collage over temaet Sølv, Creme , hvid og pæoner

Hvornår er den store dag?

Anmeld

22. august 2011

Risen

FruRafn skriver:

Må man spørge hvad kjolen kostede? Sad nemlig lige i dag og regnede løst på vores bryllup, og synes meget hurtigt det sneg sig op på hundrede:-s... tøjet alene kan man jo næsten ikke klare for under 20.000, kan man? (brud, gom, best man, 6 små brudepiger)

Hvis du skal spare på kjolen, er det ikke mig du skal spørge om Det var det eneste sted hvor jeg ikke ville spare.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.