Malene84 skriver:
Vi skal giftes d. 04.08.12 kl. 13 i Holmens Kirke i København (kom da lige forbi) 

Jamen vi har ikke styr på feststedet
vi har forelsket os i 3 steder nu.... og er mega, mega meget i tvivl om hvor det skal være. Jge skal sammenligne +/- i aften og så kan jeg komme et svar SNART. haha.
Når der ikke er styr på stedet, kommer man bare ikke særlig langt i sin planlægning.
Jeg har prøvet brudekjoler i Lily i fredags (for at starte et sted). Var virkelig den største skuffelse nogensinde... fuck jeg er SÅ grim i brudekjole 

Sikke en dejlig dato
...
Holmens kirke, det er da ret fancy, vi blev også tilbudt at kunne blive gift der, men kun fordi vi har familie som har realtioner dertil.. Det har i næsten også går jeg ud fra?
Ih ja det er så svært at vælge lokaler, og så fandes dyrt i kbh, i forhold til hvis man lige kører 30 km ud fra det..
EJ MALENE, du er sgu ikke grim i en brudekjole, det er bare lillys kjoler der er grimme
- Tag du ind og prøv Jesper Høvrings kjoler, sååå føler du dig som den smukkeste pige i verdenen..
Men dejligt du er så tidligt ude, det er simpelthen også bare det bedste,, Jeg følte stress ved "kun" at starte et år før.. 
Anmeld