Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Lou87

Risen skriver:

Åh ja det er selvfølgelig en lille detalje med pengene  - Blev også selv noget overrasket over hvor meget det egentligt koster.. Lige som om at prisen steg med 300 kroner hver gang man sagde ordet bryllup - Men som du selv  siger så er det forhåbenligt kun 1 gang man skal giftes og der er visse poster (som kjolen) hvor man bare ikke vil spare.. 

Jeg har ihvert fald tænkt mig at sælge min kjole efter brylluppet så du må jo sige til hvis manden falder på knæ

Tjek da endelig jespers side ud, men pas på for man ender med at ville købe alle kjolerne 

http://www.jesperhovring.com/

Ja lige ang bryllup så er pengene sku en lidt vigtig detalje hihi.
For jeg skal (forhåbentligt) kun giftes en gang og så vil man bare godt ha lov og slå sig bare lidt løs med planløgningen

Haha ja det kan jeg godt forstå hvis den er penge værd
Tror godt jeg ku ha svært ved og sælge sådan et minde, men alt efter prisen så ville man nok gøre det

Hihi tak for tilbuddet - men jeg SKAL ud og prøve kjoler og vælge min helt egen NYE kjole til den dag

Ja det må jeg li se om jeg tør lure men tak for linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Livas mor

Dejlig tråd

Jeg skal giftes om 2 UGER (argghhhhhhh).. Synes godt nok tiden går stærk nu, og vi mangler så mange ting der skal arrangeres. Min kommende mand friede under Livas barnedåb i februar sidste år, og nu skal det så være lørdag d. 28. maj.

Vi skal holde et stort bryllup i Nordsjælland.. Først vielse i en gammel landsbykirke, meget traditionelt, dog har vi hyret en sangerinde til at komme og synge "hallelujah" under vielsen. Bagefter stor udendørs reception med 70 gærster og om aftenen stor middag med den nærmeste familie og venner, ca. 60 mennesker.

Kjolen er købt og alt er egentlig arrangeret færdigt.. Men mangler bare lige de sidste småting som skal løses nu!

Lidt billede fra min planlægning:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

Risen

Livas mor skriver:

Dejlig tråd

Jeg skal giftes om 2 UGER (argghhhhhhh).. Synes godt nok tiden går stærk nu, og vi mangler så mange ting der skal arrangeres. Min kommende mand friede under Livas barnedåb i februar sidste år, og nu skal det så være lørdag d. 28. maj.

Vi skal holde et stort bryllup i Nordsjælland.. Først vielse i en gammel landsbykirke, meget traditionelt, dog har vi hyret en sangerinde til at komme og synge "hallelujah" under vielsen. Bagefter stor udendørs reception med 70 gærster og om aftenen stor middag med den nærmeste familie og venner, ca. 60 mennesker.

Kjolen er købt og alt er egentlig arrangeret færdigt.. Men mangler bare lige de sidste småting som skal løses nu!

Ejjj det lyder fuldstændig fantastisk.. Stillede din kommende mand sig op foran alle og friede? 

og om 2 uger?   Er du ikke hammer nervøs? Ih tror slet ikke jeg vil kunne sove til den tid..

Sikke en masse gæster også, hvor meget har i måtte lave jeres budget på hvis man må spørge? 

Tak for deling af skønne billeder! Hvor er de fede de der "flaske lapper", er de fra ebay? 

Anmeld

14. maj 2011

Livas mor

Risen skriver:

Ejjj det lyder fuldstændig fantastisk.. Stillede din kommende mand sig op foran alle og friede? 

og om 2 uger?   Er du ikke hammer nervøs? Ih tror slet ikke jeg vil kunne sove til den tid..

Sikke en masse gæster også, hvor meget har i måtte lave jeres budget på hvis man må spørge? 

Tak for deling af skønne billeder! Hvor er de fede de der "flaske lapper", er de fra ebay? 

Ja midt under middagen ville han holde en tale (hvilket ikke ligner ham).. Kunne godt mærke på ham han var anderledes og svedende nervøs, så sagde for sjovt til min mor "Man skulle jo nærmest tro manden skulle fri".. Hvilket han jo så gjorde

Jeg er ikke så nervøs endnu, tror også at min uddannelse plus Liva fylder meget, så har ikke så mange timer i døgnet til at tænke på brylluppet.. men ved jeg bliver hamrende nervøs på selve dagen.

Vores budget er på ca. 50.000 kr. med alt.. Min mor/papfar giver kørsel, bryllupskage (min papfar er konditor), musiker til festen om aftenen  plus halvdelen af kjolen. min far/hans kone giver vin plus likør til festen og mine svigerforældre har givet min mands tøj og champagne plus lækkerier til receptionen, så vi er ret priviligeret

Flaskedimserne plus servietterne er bestilt her: http://www.romanceshop.dk/index.aspx?&Lang=denmark&type=PGTag&menuIdx=4&tagval=party_table_bottle

Anmeld

14. maj 2011

MarieMor

Risen skriver:

Har selv givet 900 for det Så tænker måske 600? - Selvfølgelig alt afhængeligt af om det skulle blive ridset eller ligende Hvad siger du til det? 

Jamen synes 600 lyder fint , så send mig endelig en pb når brylluppet er ovre så vi kan aftale nærmere , bil ihvertfald gerne købe den

Anmeld

18. maj 2011

Risen

Billigt pynt og super nemt at lave.. Ville bare lige dele det med jer andre zillaer  

http://www.marthastewartweddings.com/article/pom-poms-and-luminarias

Anmeld

18. maj 2011

Risen

MarieMor skriver:

Jamen synes 600 lyder fint , så send mig endelig en pb når brylluppet er ovre så vi kan aftale nærmere , bil ihvertfald gerne købe den

Ja selvfølgelig  

Anmeld

18. maj 2011

JacobsMoar

Dejlig tråd

Jeg er lige nødt til at spørge... Er det Over Draaby kirke i skal giftes i ? 

Kan selv svare: Nej.. Den lignede bare lige første gang jeg så den

Anmeld

18. maj 2011

Livas mor

KarinaB. skriver:

Jeg er lige nødt til at spørge... Er det Over Draaby kirke i skal giftes i ? 

Kan selv svare: Nej.. Den lignede bare lige første gang jeg så den

Nej det er Tikøb kirke ved Hornbæk, Nordsjælland..

Anmeld

20. maj 2011

Risen

Så fik jeg kastet mig ud i pom pom projektet og synes faktisk det er gået ganske fint.. den første var bare grim, den anden var nogenlunde og den tjedie var helt fin .. De skal selvfølgelig ikke hænge sådan her over bordet men skulle have dem samlet et sted.. Sig til hvis i vil have en opskrift eller lidt hjælp, de er faktisk super nemme og lave og rigtig fine (også til børneværelset)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.