Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2011

Risen

foto på lærred skriver:

Hvornår er den store dag?

Den var i lørdags 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2011

foto på lærred

Risen skriver:

Den var i lørdags 

Ej altså: TILLYKKE

Kommer der billeder??

Det er en fin tråd du har lavet.

Anmeld

22. august 2011

piap

Hej ..

Jeg hedder Risen derinde  

Tak - er glad for du kan bruge noget af det..

vil bare kige sige at jeg har fundet din planlægningstråd på BK nøj der er masser af inspiratio, hvor er det fedt.. og et forsinket tillykke med i lørdags håber i havde en kanon dag

k.h pia som glæder sig til sin store dag den 19/5-12

Anmeld

22. august 2011

Risen

foto på lærred skriver:

Kommer der billeder??

Ja, men vi må vente spændt for der er taget over 2000 og fotograften sidder og arbejder på højtryk med at redigerer dem 

Anmeld

22. august 2011

Risen

piap skriver:

vil bare kige sige at jeg har fundet din planlægningstråd på BK nøj der er masser af inspiratio, hvor er det fedt.. og et forsinket tillykke med i lørdags håber i havde en kanon dag

k.h pia som glæder sig til sin store dag den 19/5-12

Tak er super glad for at du kan bruge det.. Det var bare så gennemført med alle de små ekstra detalijer .

Stort tillykke med datoen ,glæd dig! Det er den mest fantastiske dag i dit liv (med undtagelse af den hvor man føder)

Anmeld

22. august 2011

Risen

foto på lærred skriver:

Kommer der billeder??

Har lagt 1 billede ind i en tråd derhedder et lille men meget fortællende billede 

Anmeld

22. august 2011

piap

Risen skriver:

Tak er super glad for at du kan bruge det.. Det var bare så gennemført med alle de små ekstra detalijer .

Stort tillykke med datoen ,glæd dig! Det er den mest fantastiske dag i dit liv (med undtagelse af den hvor man føder)

Glæder mig som sindsyg til dagen, men er glad for at jeg har så godt tid til at lave en masse detaljer... glæder mig til din beretning på BK

Anmeld

22. august 2011

Meliora

Risen skriver:

Hvis du skal spare på kjolen, er det ikke mig du skal spørge om Det var det eneste sted hvor jeg ikke ville spare.. 

Det er ikke fordi jeg vil spare, men kan ikke se hvordan man skal kunne holde budgettet på 100.000 med 60 gæster, hvis der er brugt 50.000 på tøj... Og så spurgte jeg også mere for at vide ca. Hvor meget jeg skal regne med til kjole, da jeg også gerne vil have en stor flot sag, og allerhelst skræddersyet da jeg er en lang pige på 185 cm:-)

Anmeld

23. august 2011

Malene84

FruRafn skriver:

Må man spørge hvilke tre steder?

en hemmelighed lidt endnu  jeg laver bryllupstråd, så snart jeg kan komme til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.