Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Mille83

Jeg følger også med, skal giftes næste år, så er det da sjovt og få lidt ideer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

MarieMor

Risen skriver:

Sælger det igen efter brylluppet så skriv hvis i er interesseret  

Hvad skulle man give for det ? Synes det er helt vildt smukt især oven på sløret ! og jeg følger også med , så er glad for du er tilbage

Anmeld

13. maj 2011

Risen

MarieMor skriver:

Hvad skulle man give for det ? Synes det er helt vildt smukt især oven på sløret ! og jeg følger også med , så er glad for du er tilbage

Har selv givet 900 for det Så tænker måske 600? - Selvfølgelig alt afhængeligt af om det skulle blive ridset eller ligende Hvad siger du til det? 

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Ejjjj en herlig tråd
Følger helt opslugt med, selvom manden min dog ikk engang har været nede på knæ endnu.. Men det er nok noget med at vi begge ikk synes pengene er der til det æv..

Men FOR SAT.. en flot kjole!! Rigtig prinsesse..
Må man spørge hva det på underdelen er ??
Og prisen ?? self kun hvis du vil ud med det..

Glæder mig til og se mere, der er allerede super gode ideer

Anmeld

13. maj 2011

NoName

Drømmer mig hen til det sted i fantasien hvor jeg også skal giftes, for irl sker det ski nok aldrig - desværre...

følger med i din tråd - og suger inspiration til mig HVIS nu det utænkelige skulle ske....

Anmeld

13. maj 2011

Risen

Er blevet helt hooked på det utraditionelle og lidt sjove og anderledes ideer, så har besluttet mig for at lave et træ som på billedet, i stedet for en traditionel gæstebog. Her kunne man istedet for at skrive den sædvanlige hilsen (vi ønsker jer Held og lykke fremover osv) lave 3 ord om et godt ægteskab eller skrive et lille citat, råd m.m 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. maj 2011

Risen

Lou87 skriver:

Ejjjj en herlig tråd
Følger helt opslugt med, selvom manden min dog ikk engang har været nede på knæ endnu.. Men det er nok noget med at vi begge ikk synes pengene er der til det æv..

Men FOR SAT.. en flot kjole!! Rigtig prinsesse..
Må man spørge hva det på underdelen er ??
Og prisen ?? self kun hvis du vil ud med det..

Glæder mig til og se mere, der er allerede super gode ideer

Du skal endelig suge til dig! og ham manden må da godt snart til at komme igang 

Tak er også meget meget meget glad for den Og ikke så glad for prisen heheh.. Jamen det er faktisk tyl, men mange tror det er fjer for det ser så utroligt blødt ud. Ham Jepser Høvring kan virkelig noget med stof og tekstiler

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Risen skriver:

Du skal endelig suge til dig! og ham manden må da godt snart til at komme igang 

Tak er også meget meget meget glad for den Og ikke så glad for prisen heheh.. Jamen det er faktisk tyl, men mange tror det er fjer for det ser så utroligt blødt ud. Ham Jepser Høvring kan virkelig noget med stof og tekstiler

Jeg tror faktisk også manden ville ha været nede hvis ikk det var for pengene manglede, suk suk

Og haha nej prisen er sikkert lige så "flot" som kjolen
Men det sker kun den ene gang, så der ska man sku heller ikk gå på komprimi.. Det vil jeg heller ikke! Ved self godt jeg ikk har råd til en eller anden vild chanel designet en eller lign.. men you know!

Kender heller ikk li ham jesper der, men ku man self kigge nærmere på .. hihi ..

Anmeld

13. maj 2011

Risen

Lou87 skriver:

Jeg tror faktisk også manden ville ha været nede hvis ikk det var for pengene manglede, suk suk

Og haha nej prisen er sikkert lige så "flot" som kjolen
Men det sker kun den ene gang, så der ska man sku heller ikk gå på komprimi.. Det vil jeg heller ikke! Ved self godt jeg ikk har råd til en eller anden vild chanel designet en eller lign.. men you know!

Kender heller ikk li ham jesper der, men ku man self kigge nærmere på .. hihi ..

Åh ja det er selvfølgelig en lille detalje med pengene  - Blev også selv noget overrasket over hvor meget det egentligt koster.. Lige som om at prisen steg med 300 kroner hver gang man sagde ordet bryllup - Men som du selv  siger så er det forhåbenligt kun 1 gang man skal giftes og der er visse poster (som kjolen) hvor man bare ikke vil spare.. 

Jeg har ihvert fald tænkt mig at sælge min kjole efter brylluppet så du må jo sige til hvis manden falder på knæ

Tjek da endelig jespers side ud, men pas på for man ender med at ville købe alle kjolerne 

http://www.jesperhovring.com/

Anmeld

13. maj 2011

Risen

Og igen en af de meget utraditionelle ting som vi skal have plads til Sig endelig til hvis du kender noget lyserødt og hvidt slik man kan købe i tyskland?  For den bliver lyserød og  hvid .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.