Min bryllupstråd ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

JulieE

Risen skriver:

Hihi ja det er også spøjst - Men super symbolsk og romantisk

Ja, det er da en super sød tradition

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Risen

TAK for jeres hjælp piger! Det bliver nummer 3 jeg køber.. 

P.s Et godt bryllupstip: KØB PÅ EBAY! Har købt 1 kilo "diamanter" for 2 US dollars + porto

Anmeld

12. januar 2011

Risen

Lige lidt mere, vi skal kører i denne drøm af en bil. Det er Rasmus ven som har den, som glædeligt bytter den for 1 dag med vores lille Hundai i10 økonomi bil med gylp og børnesnask  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2011

Risen

Så har vi bestilt disse skønne manchetknapper til manden med vores monogram   Igen ebay.com ! 

Anmeld

12. januar 2011

fif

Risen skriver:

Ville da lige dele mine kreative påfund og alt hvad der hører til bryllup med jer Den vil blive opdateret undervejs.. Tænkte det kunne være sjovt hvis andre også gad og lave sådan en, så man kan få inspiration og ideer fra hinanden

Først: - En lille collage over temaet Sølv, Creme , hvid og pæoner

Iiiihhhhh hvor er det bare flot alt sammen!!! glæder mig sørme til den store dag.... KNUS

Anmeld

12. januar 2011

Ann.

Ihhh hvorfor fandt jeg ikke på sådan noget?? 

Nå spyt til side - det ser rigtig flot ud Og tillykke med det hele

Hvornår er det nu det er?

Anmeld

20. februar 2011

Risen

For blot 20 kroner i tiger købte jeg denne bog og lavede et lille personligt "touch".

Inden i står der :

Kæreste Gæster
Her er vores gæstebog.
Den skal fyldes af Jer, med historier og hilsner store som små. 
Hvilke guldkorn har i til et langt og lykkeligt ægteskab? Hvad er jeres bedste/sjoveste minder med os? Måske har i endda gode råd til hver af os for fremtiden? Hvilken relation har i til os, og hvordan var det nu lige vi mødte hinanden? Dette er blot nogle få eksempler til inspiration. Tegn, rim, digt et eventyr eller mal et billede af alle vores dyr. Især vil vi bliver rigtig glade, hvis i kun vil skrive på højre blade. Da I alle som én bliver fotograferet, til billedet venstre side er reserveret. Fyld siderne med sjove minder, så vi kan se tilbage på dagen i fremtiden, med familie, venner og veninder.

Anmeld

20. februar 2011

Risen

Limen var ikke helt tør på billedet  

Anmeld

20. februar 2011

Risen

Så har jeg fået lavet mig sådanne hjerter til toiletkurvene på gæste w.c. En til mænd og en til kvinder.  

Billedet er tyvstjålet fra en fra bryllupsklar , men har lavet de samme bare i sølv og creme

Anmeld

20. februar 2011

Risen

Må lige spørge for ellers sletter jeg den, om vi overhovedet er interesseret i at følge med kære zilla og andre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.