Førstegangsfødende - altid 3 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Mig med maven

Jeg var der i ca 12 timer efter jeg havde født, men ikke på barselsgangen, men på patienthotel. Så avr det hjem med mig. Jeg gad ikke være der mere, ville hjem med min familie, fik dog aldrig tilbud om at komme på barselsgangen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Diana...

Jeg lå der under et døgn. Jeg fødte kl 18.24 og tog hjem dagen efter kl 16. 

Men på vores fødegang hedder det 1. gang = 2 døgn. 2. gang = 2 timer. 

Anmeld

12. januar 2011

wiebking

Jeg/vi var indlagt på Næstved barselafd. i ca 10 dage..men det var fordi fødslen ikke gik godt og jeg skulle have fys da mit underliv var følelsesløs i rigtig mange dage....kunne ikke gå eller noget... og min store pige lå med hjertedimser og fik sonde fordi jeg ikke måtte tage hende med nogen steder da hun var blevet stresset under fødslen og havde skidt i fostervandet og drukket af det, så hun lå på neo og jeg på alm barselafd...min daværende kæreste havde ingen mulighed for at overnatte.. og vi boede langt væk fra sygehus... så det var en skidt oplevelse...så 2 gang skulle jeg bare hjem så hurtig som muligt så det var et par timer efter jeg tog hjem...

Denne gang skal jeg så have kejsersnit på Nykøbing sygehus og der ved jeg at daddy kan overnatte på familiestuerne og jeg VIL ha min ammning godt igang før jeg tager hjem..har også fået "lovning" på de ikke smider mig hjem før alt køre med min ammning...

Anmeld

12. januar 2011

Lullaby

milopilo skriver:

Min jm siger at man er indlagt i 3 dage.. men er der nogen af jer (første gangsfødende) som var der mindre?? Eller bliver man altid lige de første 3 dage for sikkerhedsskyld..

Tænker bare hvis amningen køre, man er tryg ved det og fødslen er gået godt uden komplikationer, om man så kommer før hjem..?

Var hjemme 3 timer efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.