Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min jm siger at man er indlagt i 3 dage.. men er der nogen af jer (første gangsfødende) som var der mindre?? Eller bliver man altid lige de første 3 dage for sikkerhedsskyld..
Tænker bare hvis amningen køre, man er tryg ved det og fødslen er gået godt uden komplikationer, om man så kommer før hjem..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
milopilo skriver: Min jm siger at man er indlagt i 3 dage.. men er der nogen af jer (første gangsfødende) som var der mindre?? Eller bliver man altid lige de første 3 dage for sikkerhedsskyld.. Tænker bare hvis amningen køre, man er tryg ved det og fødslen er gået godt uden komplikationer, om man så kommer før hjem..?
Min veninde har lige født 1. gang ..
Hun tog hjem samme dag
D-Micka skriver: Min veninde har lige født 1. gang .. Hun tog hjem samme dag
Valgte hun det selv??
Tror også det kommer an på hvilket sygehus man føder på/er tilknyttet... Vi fik i hvert fald at vide at det var forskelligt fra by til by og at de selvfølgelig ikke sender én hjem hvis ikke det hele kører
Jeg lå 4 dage, og jeg NØD dét... Man fik serveret mad, drikke og lidt lækkert og man hev bare en gang i snoren, så kom der en 'super-mor' løbende, og var hjælpsom!! Min amning kørte fint fra starten af, så det var udelukket for min egen luksus skyld!!
Jeg var ved at tage hjem på dag 3. men de skal vejes på dag 4. så jeg blev liggende til det var gjort, istedet for at farer frem og tilbage!!
Stine og Lisa.
ønskebarn74 skriver: Valgte hun det selv??
Ja
Ved min første fødsel var vi der i 2 døgn. Vi kunne godt have taget hjem før, men jeg skulle vente på at en samtale med en fysioterapeut. Jeg har født begge gange på Holbæk og der ringer de og hører hvordan det går hvis man tager tidligt hjem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128