Førstegangsfødende - altid 3 dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.020 visninger
53 svar
0 synes godt om
11. januar 2011

Den lykkelige

Min jm siger at man er indlagt i 3 dage.. men er der nogen af jer (første gangsfødende) som var der mindre?? Eller bliver man altid lige de første 3 dage for sikkerhedsskyld..

Tænker bare hvis amningen køre, man er tryg ved det og fødslen er gået godt uden komplikationer, om man så kommer før hjem..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

D-Micka

milopilo skriver:

Min jm siger at man er indlagt i 3 dage.. men er der nogen af jer (første gangsfødende) som var der mindre?? Eller bliver man altid lige de første 3 dage for sikkerhedsskyld..

Tænker bare hvis amningen køre, man er tryg ved det og fødslen er gået godt uden komplikationer, om man så kommer før hjem..?

Min veninde har lige født 1. gang .. 

Hun tog hjem samme dag

Anmeld

11. januar 2011

ønskebørn74

D-Micka skriver:

Min veninde har lige født 1. gang .. 

Hun tog hjem samme dag

Valgte hun det selv??

Anmeld

11. januar 2011

NinaNymannMadsen

da jeg fik min datter var jeg indlagt fra fredag morgen til søndag middag

Anmeld

11. januar 2011

Karina84

Tror også det kommer an på hvilket sygehus man føder på/er tilknyttet... Vi fik i hvert fald at vide at det var forskelligt fra by til by og at de selvfølgelig ikke sender én hjem hvis ikke det hele kører

Anmeld

11. januar 2011

Jeg lå 4 dage, og jeg NØD dét... Man fik serveret mad, drikke og lidt lækkert og man hev bare en gang i snoren, så kom der en 'super-mor' løbende, og var hjælpsom!! Min amning kørte fint fra starten af, så det var udelukket for min egen luksus skyld!!

Jeg var ved at tage hjem på dag 3. men de skal vejes på dag 4. så jeg blev liggende til det var gjort, istedet for at farer frem og tilbage!!

Stine og Lisa.

Anmeld

11. januar 2011

Loa

Jeg fødte søndag morgen kl.03.53, og tog hjem mandag middag.... Eget valg, da jeg ikke gad ligge der mere

Anmeld

11. januar 2011

D-Micka

ønskebarn74 skriver:

Valgte hun det selv??

Ja

Anmeld

11. januar 2011

Lolli

Ved min første fødsel var vi der i 2 døgn. Vi kunne godt have taget hjem før, men jeg skulle vente på at en samtale med en fysioterapeut. Jeg har født begge gange på Holbæk og der ringer de og hører hvordan det går hvis man tager tidligt hjem.

Anmeld

11. januar 2011

sarahb

nej ikke alle, jeg tog hjem efter 1,5 dag.. Og det samme med min veninde der fødte i fredags.. Det er op til en selv og personalet, så hvis alt går som det skal så er det bare hjem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.