Der står jeg af :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Karo

TbCp skriver:

Hvor er din far fra?

Min venindes mor gik nemlig i klasse med en der hed det... dog var det stavet Tom Eske

Min far er fra Herlev, og mener at det staves med Æ, men bliver da lidt usikker nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

man kan da også lave pæne navne ud af det.. vi prøvede for sjov at se hvordan vores søns initialer ville se ud hvis han fik mit mellemnavn til efternavn og min kærestes efternavn til mellemnavn, så ville hans initialer være H.K.H( hans kongelige højhed ) men de er så sådan her H.H.K

vi har også med vilje valgt at børnene skal have mit mellemnavn for min kæreste vil gerne have en pige der hedder karoline og hvis hun skulle have begge hans efternavne ville hendes være K.K.K. og der tænker jeg bare klu klux klan(staves)

kkk er måske heller ikke lige at foretrækker

Anmeld

10. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

præcis! så vores barn har et navn fra os hver...

Anmeld

10. januar 2011

Mumto3

Atlså jeg kender en mor som opkaldt sit barn efter sig selv. Hun hed selv Else,  og da henes første barn var en dreng og derfor ikke kunne hedde det samme, så kom barnet til at få initialerne LC (prøv at udtale det!). Næste barn skulle have initialer der sluttede på C (det var jo deres efternavn) og dette barn kom så til at hedde ABC i initialer.

Men det er dog værre med min svigerfar der gik i klasse med en der hed Ree til efternavn. Forældre valgte så at han skulle hedde Gunnar til fornavn; altså Gunnar Ree  

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

Anonym skriver:

K.K.K kommer min lillebror med stor sandsynlighed til at hedde når han skal giftes med sin søde kæreste... HVIS han ellers nogensinde får sig taget sammen til at fri.  Nogle gange kan det være svært helt at undgå sjove initialer.

Anmeld

10. januar 2011

Mimic

tja herhjemme hedder kæresten Henrik Andersen, iiih hvor jeg gloede første gang jeg så hans postkasse, hvor der kun stod initialer på (HA).

Jeg selv Hedder Linda Grube og derfor er mine initialer LG (som firmaet der laver fjernsyn og computerskærme), det bliver der joket ret meget med herhjemme, bl.a. med at jeg ikke har behov for at tyverisikre mine ting, da der i forvejen står LG på det meste

men alt efter hvor slet det er synes jeg egentlig det er ok og en meget sjov idé, så længe det ikke ligge op til mobning...

Anmeld

10. januar 2011

Sabsy

TbCp skriver:

Altså så længe barnet hedder et almindeligt navn og ikke direkte er døbt Odense Boldklub, så ser jeg intet galt i det...

Der er sikkert mange mennesker der har sjove initialer...

Min mand hedder f.eks. CPR
Og vores datter LABR (laber dulle ) - det er altså ikke noget vi er gået bevidst efter

Hahahahahahahahahaha kunne ikke lade være med at grine..

BTW: Kender en der døbte sin datter Coco Chanel, og mon ikke det siger sig selv hvorfor hun kalder barnet det.. :s

Anmeld

10. januar 2011

Sabsy

Jeg hedder Sabrina Olsen og det bliver jo: SO.. Hmm

Anmeld

10. januar 2011

Tulle28

Aj hvor kikset! Kan ikke lade være med at grine lidt af det... Så er man sgu da en nørd!

Anmeld

10. januar 2011

roenlund

Mine er MRJ hvilket vel er ok, men når man kun skal bruge efternavn er det så MR Jensen hvilket ikke er så fedt som pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.