Der står jeg af :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Men hvis man nu godt kan lide det navn....

Altså man kalder vel barnet for William så... jeg kender ihvertfald ingen der bliver kaldt deres initialer

Nej synes også det bare er noget man skal tænke over Man kunne jo feks give William et mellemnavn så det ikke direkte er WC

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Maise

TbCp skriver:

Altså så længe barnet hedder et almindeligt navn og ikke direkte er døbt Odense Boldklub, så ser jeg intet galt i det...

Der er sikkert mange mennesker der har sjove initialer...

Min mand hedder f.eks. CPR
Og vores datter LABR (laber dulle ) - det er altså ikke noget vi er gået bevidst efter

hahahahah

jeg hedder MAN ( Mai Anja Nielsen) og var sikker på at når min mor skrev MAN i mit tøj at så troede de at jeg var en mand, synes det var så flovt. Meget mærkelig konkludering af mig som barn.

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Maise skriver:

hahahahah

jeg hedder MAN ( Mai Anja Nielsen) og var sikker på at når min mor skrev MAN i mit tøj at så troede de at jeg var en mand, synes det var så flovt. Meget mærkelig konkludering af mig som barn.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

hahahahah

Hehe en jeg kender har initialerne KOP og synes jeg også som barn var mega morsomt

Anmeld

10. januar 2011

Maise

Anonym skriver:

Hehe en jeg kender har initialerne KOP og synes jeg også som barn var mega morsomt

En i min familie hedder Christina Loft Krogh. skreg af grin af det når jeg hørte det som barn Loftkrogh.

Anmeld

10. januar 2011

LinLin

Det synes jeg da ikke er så slemt - er mere til det end MEGET specielle navne eller hvis "alm" navne skal stave helt specielt - det tror jeg giver flere problemer

Adam hedder AHS - det kan da godt LYDE som "røv" på engelsk, selvom det ikke staves sådan - men det har vi altså ikke valgt navn til eller fra efter

Har i øvrigt en veninde der hedder K.O.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

En i min familie hedder Christina Loft Krogh. skreg af grin af det når jeg hørte det som barn Loftkrogh.

Hehe ja okay der er mange sjove navne derude, må da også være trels at hedde Suhr

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Det synes jeg da ikke er så slemt - er mere til det end MEGET specielle navne eller hvis "alm" navne skal stave helt specielt - det tror jeg giver flere problemer

Adam hedder AHS - det kan da godt LYDE som "røv" på engelsk, selvom det ikke staves sådan - men det har vi altså ikke valgt navn til eller fra efter

Har i øvrigt en veninde der hedder K.O.

Specielle navne er heller ik så meget mig, hvis de bliver for specielle, jeg er nok mere sådan lidt i den her situation, fordi der bliver gjort meget opmærksomt på det, at jeg synes det er alt alt for meget

Anmeld

10. januar 2011

Karo

Min far kendte en der hed Tom Æske

Ikke lige det navn jeg ville vælge.

Anmeld

10. januar 2011

twinboys

Synes egentlig ikke der er noget galt i det...

Vi ordner jo også børnenes værelser til de kommer til verden... Hvem siger de kan lide peter plys, lide prinsesser m.m.

Vi har dog selv valgt navnene fordi vi kan lide dem..

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.