Der står jeg af :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hehe ja okay der er mange sjove navne derude, må da også være trels at hedde Suhr

Jeg kender en som hedder Suhr, og som senere fandt sig en ny mand, som hedder Flinker, så vi plejer at sige, først havde hun ham som var Suhr men hun har hun ham som er Flinker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Malene76

Anonym skriver:

Tja jeg syne sjo desværre også bare det er at pace barnet til noget meget meget bestemt, som det måske ikke har lyst til Men nu er de begge meget fodboldt glade, feks er min kæreste glad for modsatte hold end dem, men ikke noget vildt overhovedet, synes bare det er rart hvis han kan se kamp med holdet engang imellem. De her, som har opkaldt drengen, er meget fodboldt freaks, har alt med deres holds navn, og kører vildt på det når de kommer på besøg Derfor jeg nok synes det bare er for meget

Nu erjeg virkelig nysgerrig på det navn... Hvor slemt er det?

Anmeld

10. januar 2011

Maise

Anonym skriver:

Hehe ja okay der er mange sjove navne derude, må da også være trels at hedde Suhr

jeg kender en der hedder SUR, stavet på den rigtige måde. kender og en der hedder Glad, og hun er faktisk ofte skidesur, så det er også morsomt.

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Nu erjeg virkelig nysgerrig på det navn... Hvor slemt er det?

Kan ikke afsløre navnet da det er meget specielt efternavn

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Maise skriver:

jeg kender en der hedder SUR, stavet på den rigtige måde. kender og en der hedder Glad, og hun er faktisk ofte skidesur, så det er også morsomt.

Hehe ja, det kan jo være lidt sjovt med de navne engang imellem

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Tjaaa jeg ved ikke, personligt synes jeg nok det ville være værst, hvis initialerne var WC eller noget andet i den stil. Mange fodboldklubber kender jeg slet ikke, og ved ikke om jeg ville spotte, at det var en klubs initialer. Hmm min kæreste eeeelsker Liverpool, LFC, og efternavnet kommer til at starte med C, men nej, nu jeg lige får den vendt i mit hoved, jeg går IKKE med til at barnet fx skal hedde Lasse Frederik Clausen! Så jeg må nu her til slut i mit indlæg kunne konstatere at jeg ikke ville vælge et navn udelukkende for at få det til at passe med de initialer..

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Karo skriver:

Min far kendte en der hed Tom Æske

Ikke lige det navn jeg ville vælge.

Hvor er din far fra?

Min venindes mor gik nemlig i klasse med en der hed det... dog var det stavet Tom Eske

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

Anonym skriver:

Kan ikke afsløre navnet da det er meget specielt efternavn

øv.. men klart nok... privatslivets fred. Selvom nysgerrigheden er stor.

Anmeld

10. januar 2011

De3Guldklumper

Jamen man vælger vel navne til sine børn på hver sin måde.. Nogen går vældig meget op i at findet det rigtige navn mens disse folk måske ikke hænge sig så meget i om drengen hedder Frode eller Magnus - så jeg synes det er fint de gør det på den måde som betyder noget for dem..

Jeg kender selv en hvis dreng har initialerne EAT...

Anmeld

10. januar 2011

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg står simpelhen af, en tæt på har simpelthen valgt at deres lille søn, skal bære initialerne på deres yndlings fodboldholds navn, han har da også allerede en sut fra fan shoppen, selvom det ikke er en man vil anbefale til nyfødte børn

Jeg synes det er så synd, for hvad nu hvis drengen ikke synes om fodbold, eller synes om et helt andet hold, skal barnet ikke selv have lov at bestemme? Jeg synes da det er synd, for navnet vil jo være der til evig tid. Det er jo deres valg, men synes nu dte er en tand for meget

hvad synes i, er det en tand for meget, eller bare sødt man giver børnene navne efter fodblubbens navn

eks:

Frode Carl Kristiansen= FCK

Børge ingolf Frederiksen = BIF

Ole Brandt = OB

man kan da også lave pæne navne ud af det.. vi prøvede for sjov at se hvordan vores søns initialer ville se ud hvis han fik mit mellemnavn til efternavn og min kærestes efternavn til mellemnavn, så ville hans initialer være H.K.H( hans kongelige højhed ) men de er så sådan her H.H.K

vi har også med vilje valgt at børnene skal have mit mellemnavn for min kæreste vil gerne have en pige der hedder karoline og hvis hun skulle have begge hans efternavne ville hendes være K.K.K. og der tænker jeg bare klu klux klan(staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.