Der står jeg af :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.719 visninger
52 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg står simpelhen af, en tæt på har simpelthen valgt at deres lille søn, skal bære initialerne på deres yndlings fodboldholds navn, han har da også allerede en sut fra fan shoppen, selvom det ikke er en man vil anbefale til nyfødte børn

Jeg synes det er så synd, for hvad nu hvis drengen ikke synes om fodbold, eller synes om et helt andet hold, skal barnet ikke selv have lov at bestemme? Jeg synes da det er synd, for navnet vil jo være der til evig tid. Det er jo deres valg, men synes nu dte er en tand for meget

hvad synes i, er det en tand for meget, eller bare sødt man giver børnene navne efter fodblubbens navn

eks:

Frode Carl Kristiansen= FCK

Børge ingolf Frederiksen = BIF

Ole Brandt = OB

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

sofia88

Ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om det, men jeg ville personligt aldrig gøre det 

Anmeld

10. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Ja jeg står simpelhen af, en tæt på har simpelthen valgt at deres lille søn, skal bære initialerne på deres yndlings fodboldholds navn, han har da også allerede en sut fra fan shoppen, selvom det ikke er en man vil anbefale til nyfødte børn

Jeg synes det er så synd, for hvad nu hvis drengen ikke synes om fodbold, eller synes om et helt andet hold, skal barnet ikke selv have lov at bestemme? Jeg synes da det er synd, for navnet vil jo være der til evig tid. Det er jo deres valg, men synes nu dte er en tand for meget

hvad synes i, er det en tand for meget, eller bare sødt man giver børnene navne efter fodblubbens navn

eks:

Ole Brandt = OB

En sut med logo synes jeg måske er ok, men at vælge navn udfra ens fodbold hold, det er sgu for meget....

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Altså så længe barnet hedder et almindeligt navn og ikke direkte er døbt Odense Boldklub, så ser jeg intet galt i det...

Der er sikkert mange mennesker der har sjove initialer...

Min mand hedder f.eks. CPR
Og vores datter LABR (laber dulle ) - det er altså ikke noget vi er gået bevidst efter

Anmeld

10. januar 2011

Malene76

Anonym skriver:

eks:

Ole Brandt = OB

Det forstår jeg simpelthen slet ikke at folk kan finde på. Men nu er jeg også temmelig meget antifan af fodbold...

MVH Malene

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Altså så længe barnet hedder et almindeligt navn og ikke direkte er døbt Odense Boldklub, så ser jeg intet galt i det...

Der er sikkert mange mennesker der har sjove initialer...

Min mand hedder f.eks. CPR
Og vores datter LABR (laber dulle ) - det er altså ikke noget vi er gået bevidst efter

Tja synes måske bare det er lidt for meget, når det er bevidst valg, og vi har da tænkt lidt over hvilke navne man skal undgå

er jo feks ikke så smart med navnet William Christensen = WC

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Det forstår jeg simpelthen slet ikke at folk kan finde på. Men nu er jeg også temmelig meget antifan af fodbold...

MVH Malene

Tja jeg syne sjo desværre også bare det er at pace barnet til noget meget meget bestemt, som det måske ikke har lyst til Men nu er de begge meget fodboldt glade, feks er min kæreste glad for modsatte hold end dem, men ikke noget vildt overhovedet, synes bare det er rart hvis han kan se kamp med holdet engang imellem. De her, som har opkaldt drengen, er meget fodboldt freaks, har alt med deres holds navn, og kører vildt på det når de kommer på besøg Derfor jeg nok synes det bare er for meget

Anmeld

10. januar 2011

DK

Kirstines initialer er KLM (som det hollandske flyselskab). Vi må ikke håbe at hun vil være for meget "om sig" med drengene når hun bliver teen, ellers kunne der godt komme nogle ret hårdkornede vittigheder ud af det!

Jeg havde ikke tænkt på det før lææænge efter hun var døbt og havde fået sit navn.

Jeg ville ALDRIG opkalde efter et fodboldhold. Men ville også (hvis jeg dengang havde tænkt mig om) undgået at Kirstines initialer var noget som er "kendt".

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

Anonym skriver:

Tja synes måske bare dte er lidt for meget, når det er bevidst valg, og vi har da tænkt lidt over hvilke navne man skal undgå

er jo feks ikke så smart med navnet William Christensen = WC

Men hvis man nu godt kan lide det navn....

Altså man kalder vel barnet for William så... jeg kender ihvertfald ingen der bliver kaldt deres initialer

Anmeld

10. januar 2011

Lotus86

Det kan jeg nu ikke se noget problem i, navnet i sig selv referere jo ikke til en bestemt fodboldklub, og det er jo ikke særlig tit at man bruger sine initialer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.