Så løfter jeg lige sløret... Er måske gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Mira0911

Jeg tør godt at sige tillykke.... Så TILLYKKE! Jeg testede positiv i Torsdags og igår... 

I torsdags så min strimmeltest nøjagtigt ud som din på billedet... 

Hvor langt er du henne så? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

ønskebørn74

michella80 skriver:

Altså nu er der kommet 3 pompon-babyer til verden. En pompon-baby er en baby der er lavet efter der er blevet heppet på at den skulle komme. Og jeg vil bare lige sige at pomponerne har virket 3 ud af 3 gange. Bare spørg Kitty og Tjuhl! Hehe...

Takker søde... Så må vi jo finde et navn der mindst rimer på pompon... ggg... Jeg håber sådan den er der... Hvordan går det med Karla???

Lene

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

MoarJ skriver:

Jeg tør godt at sige tillykke.... Så TILLYKKE! Jeg testede positiv i Torsdags og igår... 

I torsdags så min strimmeltest nøjagtigt ud som din på billedet... 

Hvor langt er du henne så? 

Havde testdag d. 6. Så 4+4 vil jeg tro... Har ikke prøvet at få positiv test efter IVF...  Måske 4+6 hvis man beregner efter ægløsnings tidspunktet...???

Og tillykke til dig også!!!

Hvor længe har i forsøgt? Og er det hjemmerul??

Lene

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

Takker søde... Så må vi jo finde et navn der mindst rimer på pompon... ggg... Jeg håber sådan den er der... Hvordan går det med Karla???

Lene

Ja det håber jeg sgu også for dig!!! Det går godt med vores lille frøken. Hun snakker og snakker ligesom sin mor og der er krudt i hende. Det er dejligt!!! Jeg har lige lagt billeder ind på Navlestrengen hvis du skal se hende!

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Havde testdag d. 6. Så 4+4 vil jeg tro... Har ikke prøvet at få positiv test efter IVF...  Måske 4+6 hvis man beregner efter ægløsnings tidspunktet...???

Og tillykke til dig også!!!

Hvor længe har i forsøgt? Og er det hjemmerul??

Lene

Okey... Vi regnede fra mens dag.... Vi har prøvet siden sommer 2010.. Og nu skete det endelig... Det er en hjemmeruller... 

Tak skal du have... 

Glæder mig til at følge dig... 

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

MoarJ skriver:

Okey... Vi regnede fra mens dag.... Vi har prøvet siden sommer 2010.. Og nu skete det endelig... Det er en hjemmeruller... 

Tak skal du have... 

Glæder mig til at følge dig... 

Hvis jeg regner fra mens er jeg længere henne... Men jeg blev overstimoleret.. Så de sultede ægene i 4 dage og tog dem så 4 dage senere ud...

Vi har forsøgt i 9år... Og har mistet flere gange... Derfor angsten sidder i mig...

Anmeld

9. januar 2011

blomst84

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde!!! ... Hvordan går det med prinsessen...???..

Jamen det går rigtig godt hun er bare en nem lille baby som trives, så det er dejligt hvornår ska du til blodprøve?

Anmeld

9. januar 2011

ønskebørn74

michella80 skriver:

Ja det håber jeg sgu også for dig!!! Det går godt med vores lille frøken. Hun snakker og snakker ligesom sin mor og der er krudt i hende. Det er dejligt!!! Jeg har lige lagt billeder ind på Navlestrengen hvis du skal se hende!

Armen det SKAL jeg da søde...

Anmeld

9. januar 2011

Barbamama

ønskebarn74 skriver:

Armen det SKAL jeg da søde...

He he

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Hvis jeg regner fra mens er jeg længere henne... Men jeg blev overstimoleret.. Så de sultede ægene i 4 dage og tog dem så 4 dage senere ud...

Vi har forsøgt i 9år... Og har mistet flere gange... Derfor angsten sidder i mig...

Det kan jeg godt forstå... Håber virkelig det lille spir bliver derinde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.