Secrets skriver:
Ja, vi er alle forskellige
for mig har det altid betydet mere at få børn end at få en god uddannelse eksempelvis. Det er mit livsmål. At skabe en kærlig kernefamilie med manden jeg elsker. Min mor var ung, da hun fik mig, samme alder som mig, og hold kæft hvor har det bare betydet meget godt for vores forhold.
Men synes det er lidt ærgerligt, hvis du synes det er kikset, umodent og pinligt at drømme så meget om børn som 21-22 årig. Jeg håber du mener, at det bare var det for dig, og ikke at det er det, hvis det er ens generelle livsmål. For hvem siger, at den store drøm SKAL være uddannelse og så videre?
Når det er sagt, så ER jeg i gang med uddannelse, så det er ikke det. En rigtig god uddannelse på universitetet, og som jeg har hundrede procent klare planer om at færdiggøre, hvilket godt kan lade sig gøre med baby grundet de få undervisningstimer og meget selvstudie. Det bliver helt klart pisse hårdt, men ikke alt her i livet skal være nemt 
Jeg er sikkert også anderledes end så mange på min alder. Mentalt kunne jeg lige så vel være 40
Går aldrig til fest og drikker ikke alkohol. Er udpræget hyggemenneske og føler ikke, at jeg mangler at opleve noget inden jeg får børn.
Bare for lige at sætte det lidt i perspektiv, fordi jeg håber, at du ikke synes at alle 21-22 årige der drømmer om børn er umodne og kiksede, men jeg kan sagtens have læst det forkert, og så beklager jeg 
Trådstarter: Beklager det lige kom lidt off-topic, men følte lige jeg blev nødt til at respondere på det! Håber det er ok 
Jeg tror vi skal gemme den her snak en 15 års tid..
du står midt i det og kan naturligvis ikke se det i det lys du vil om 15 år...så det er lidt omsonst for mig at tage den her med dig..
Jeg synes det er en smule taberagtigt at få børn som jeg gjorde...set i bakspejlet når jeg ser min verden...så er det virkelig ikke den jeg vil ses...som en ung mor der valgte at få barn før jeg næsten var blevet voksen.. Jeg har forspildt en del fordi jeg valgte at skabe en familie...men igen er det set ud fra hvad jeg indeholder og ønsker at mit liv.