Planlagt barn - Hvad med kærligheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2013

C-Dog

Vi mødtes og blev kærester som 17 og 21 årige, 1 mdr efter vores 1 årsdag stod vi med vores datter på armen, en lille lejlighed og vovse. Nu er vi 23 og 27, har tre børn, vovse, hus, er gift og nå ja- med hinanden. ;-) uddannelse har jeg udsat og manden har arbejdet og forsørget os fremfor barsel på kh. Så nogen byrde for samfundet er vi næppe og regner ikke med at blive det. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Rockertand skriver:

Tak for denne tråd - har tit tænkt på det samme.

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

Det kan jeg

Min mand og jeg blev kærester mens vi gik på efterskole, gift i 2007 og blev forældre første gang i 2008. Da var vi hhv 21 og 22 år

Vi blev forældre igen i 2011 - og er stadig gift
(og da også stadig forelskede )

Anmeld

10. juni 2013

Krussedulle

Rockertand skriver:

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

Mig

Vi fandt sammen da jeg var 17 (næsten 18) han 19.. Blev gravid efter 2-3 måneder, og i dag har vi været sammen i knap 7 år, er gift og har 3 vidunderlige drenge

Vi har ingen planer om at gå fra hinanden ! Er sikker på at jeg har fundet manden i mit liv!

Anmeld

10. juni 2013

Krussedulle

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Min mand og jeg fandt sammen da jeg var 17 (næsten 18) han 19.. Blev gravid efter 2-3 måneder, og i dag har vi været sammen i knap 7 år, er gift og har 3 vidunderlige drenge

Vi har ingen planer om at gå fra hinanden ! Er sikker på at jeg har fundet manden i mit liv!

Anmeld

10. juni 2013

Sijac

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Vi fandt sammen da jeg var 13 og min kæreste var 15 og jo er i dag henholdsvis 26 og 28 og stadig sammen - vi har en dreng, han er ikke så gammel så ved ikke om det tæller ?!

Anmeld

10. juni 2013

Kamilla-m

Rockertand skriver:

Mig og min kæreste fandt sammen da vi var 15, vi har fået fire børn sammen nu, og er begge 22. Vi er stadig sammen ♥

Anmeld

10. juni 2013

MariaKyedDK

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg havde kun været sammen med min kæreste i 1 måned, da vi planlagde baby og jeg blev gravid med det samme. 

jeg var 19 år og min kæreste 26, og nu venter vi baby nummer 2 sammen, vi har til JUL været sammen i 8 år  og til August har vi en dejlig søn på 6 år og 8 måneder,  og en lille nyfødt pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.