Planlagt barn - Hvad med kærligheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.068 visninger
137 svar
26 synes godt om
7. januar 2011

o1Mutte

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

MaleneG

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

min kæreste og jeg er henholdvis 20, 0g 22 år sammen fik vi vores datter for godt et år siden, og vi er stadigvæk sammen

Anmeld

7. januar 2011

Rockertand

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Tak for denne tråd - har tit tænkt på det samme.

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

Anmeld

7. januar 2011

Rockertand

min kæreste og jeg er henholdvis 20, 0g 22 år sammen fik vi vores datter for godt et år siden, og vi er stadigvæk sammen

1 år er vel heller ikke så meget?

Anmeld

7. januar 2011

oerbaek

Rockertand skriver:

Tak for denne tråd - har tit tænkt på det samme.

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

jeg fandt min mand som 16 årig vi fik vores 1 barn da jeg var 22 og næste da jeg var 24 og nu skal vi have vores 3 barn og jeg er 28 år

vi har været sammen i snart 12 år

Anmeld

7. januar 2011

ChatH

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Vi blev kærester som 19 og 20 årig og er stadig sammen med 3 unger nu så det kan altså lade sig gøre. vi er idag snart 27 og 28

vi er gift har hus og bil og 3 unger og alt sammen! 

Anmeld

7. januar 2011

MaleneG

Rockertand skriver:

1 år er vel heller ikke så meget?

Nej et år er ikke langt tid ud af et helt liv det har du ret i

Men hun efterlyser ikke en bestemt tidshorisont

Anmeld

7. januar 2011

Rockertand

oerbaek skriver:

jeg fandt min mand som 16 årig vi fik vores 1 barn da jeg var 22 og næste da jeg var 24 og nu skal vi have vores 3 barn og jeg er 28 år

vi har været sammen i snart 12 år

Dejligt at høre en solstrålehistorie også

Anmeld

7. januar 2011

o1Mutte

Hvor er det dejligt at høre om så mange der stadig er sammen

Ofte høre man jo om at unge efter eller under graviditeten går fra hinanden, men har tit lagt mærke til at der var graviditeten et uheld.

Så ville jeg jo lige høre med de planlagte graviditeter

Anmeld

7. januar 2011

Vingummien

Var 23 og vi er ikke sammen mere

Men er jo ikke alle det sker ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.