o1Mutte skriver:
Hej alle sammen 
Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende. 
vi havde planlagt sofie og glædede os begge rigtig meget til det..!!
vi var 22 og 25 da vi fik hende...
det viste sig så at hendes far blev meget overrasket over hvor meget at ens energi sådan en lille størrelse tog, og blev meget irritabel og ikke til at være i nærheden af..
forklarede ham flere gange at det jo ændrede sig jo ældre hun blev, og at han jo godt vidste på forhånd at det ikke ville blive en dans på roser..
han valgte dog alligevel at forlade os da hun var blot 3 måneder.. 3 dage før nytårsaften... der stod jeg måbende med en lille dejlig skabning, og var ked af det... og alligevel glad, for nu skulle jeg ikke høre på brok og mangel på søvn (selvom han jo altså sov fra hendes madtider om natten, og kunne aldrig drømme om at vække ham når jeg alligevel var vågen selv)
fik så her i sommers en ny og dejlig kæreste, som har en datter selv og godt ved hvad søvnmangel betyder.. og er lykkelig for ham..
det kan se skidt ud i en periode, men man skal nok komme på benene igen..
idag er sofie snart 16 måneder og har så været alene med hende i over et år.. og nyder simpelthen min tid med hende..
undskyld det blev langt, og måske uinteressant..!!
Anmeld