Planlagt barn - Hvad med kærligheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Jeg var 18 år da jeg fandt sammen med min søns far der var 26. Vi fik Victor 1 1/2 år senere.
Vi gik desværre fra hinanden i februar i år efter 5 1/2 år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

AnnaK89

Vores første var ikke planlagt, vi var 19 og 24, da jeg blev gravid, hun blev født i oktober 2009, men nummer 2 var planlagt, der var vi 22 og 27, da jeg blev gravid, hun blev født i juli 2012.
Vi er stadig sammen (blev gift i juni 2011).

Anmeld

14. december 2012

Chili

Min mand og jeg fandt sammen i November 2008, flyttede sammen marts 2009, blev gift juni 2010 og fik lille Oliver her Oktober 2012

Jeg ville ikke undvære det jeg har nu for noget!

Vi er hhv. 20 og 21 i dag

Anmeld

14. december 2012

Nemesis

min den første fik jeg som 19 årig, faderen var 26 år. vi have kendt hinanden i 3 år.

Det holdt ikke og vi gik fra hinanden da vores søn var 6 år.

knap 12 år senere fik jeg min anden søn, med en ny mand..som jeg ikke kendte helt så godt som jeg troede... da var jeg 31 år.

Jeg har aldrig fortrudt jeg fik min første tidligt...Det var på nogle områder nemmere som ung end som "gammel". og havde jeg fået dem alle dengang ville jeg nu kunne være fri til at rejse rundt med manden...(som jeg så altså stadig er sammen med selvom vi startede skidt ud)

Så nu har jeg istedet en der bliver myndig i næste måned..en på 6 år og en mere på 3 år...jeg har maaaange år endnu hvor jeg skal servicere :-D

der er både fordele og ulemper ved at få børn tidligt..men flest fordele synes jeg. Men jeg har heller aldrig været "ung" og diskotypen og har derfor ikke følt jeg opgav noget ved at blive mor.

:-)

Anmeld

7. juni 2013

Timmner

Vi var begge 15 år da vi fandt sammen nu er vi begge 23 og har været sammen i 8 år ? sammen har vi vores søn på snart 18 mdr og vi har det såååå dejligt sammen!!!!

Anmeld

8. juni 2013

DianaRJS

Mette 28 skriver:

Min mand og jeg fandt sammen da jeg var 18 han var 20, flyttede sammen stort set med det sammen, købte hus for lidt over 5 år siden, fik en søn for 3½ år siden, blev gift for 1½ år siden og venter nu en lille pige til April, om 2 dage har vi været sammen i 9 år..

fandt sammen med drengenes far som 17 årig han var 26(og ja jeg er til "ældre" mænd min kæreste nu er også 31, sådan er nogen bare ) , vi fik den ældste da jeg var 19, og andet da jeg var 21 men gik fra hinanden 2 måneder efter han blev født da herren ikke mente en kvinde var nok i hans liv

har aldrig fortrudt at jeg blev ung mor, Men har fortrudt manden jeg fik dem med, skal siges han ingen kontakt har med drengene den dag i dag, efter eget valg.

ooog venter nu tvillinger med min kæreste igennem 3 år dog har jeg kendt ham siden jeg var lille, og han var hmm knap så lille

Anmeld

8. juni 2013

Louise H.

Kom sammen med min kæreste da jeg var 18 og han 22, blev gravid som 18 årog, fødte da jeg var 19, nu er jeg 20 (han 25) og vi er stadig sammen. Vores datter er 14 måneder

Anmeld

8. juni 2013

morethanperfect

morethanperfect skriver:

Vi har været sammen i 2 år .. Siden jeg var 18 . Fik barn nu da jeg var 20 Vi har samme alder Vi er stadig sammen , og har det perfekt ! <3 <3 

Og vi er stadig sammen efter 5 år

Anmeld

8. juni 2013

Guldet

Min mand og jeg fandt hinanden da vi var 16. Idag har vi en datter, gift har hus og bil og venter nr.2 . Vi har været sammen i 12 år

Anmeld

8. juni 2013

o1Mutte

Dejligt at høre at så mange stadig er sammen Tråden er godt nok gammel, men det gør den ikke mindre interessant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.