Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Hej alle sammen Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.
Hej alle sammen
Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette 28 skriver: Min mand og jeg fandt sammen da jeg var 18 han var 20, flyttede sammen stort set med det sammen, købte hus for lidt over 5 år siden, fik en søn for 3½ år siden, blev gift for 1½ år siden og venter nu en lille pige til April, om 2 dage har vi været sammen i 9 år..
Min mand og jeg fandt sammen da jeg var 18 han var 20, flyttede sammen stort set med det sammen, købte hus for lidt over 5 år siden, fik en søn for 3½ år siden, blev gift for 1½ år siden og venter nu en lille pige til April, om 2 dage har vi været sammen i 9 år..
fandt sammen med drengenes far som 17 årig han var 26(og ja jeg er til "ældre" mænd min kæreste nu er også 31, sådan er nogen bare ) , vi fik den ældste da jeg var 19, og andet da jeg var 21 men gik fra hinanden 2 måneder efter han blev født da herren ikke mente en kvinde var nok i hans liv
har aldrig fortrudt at jeg blev ung mor, Men har fortrudt manden jeg fik dem med, skal siges han ingen kontakt har med drengene den dag i dag, efter eget valg.
ooog venter nu tvillinger med min kæreste igennem 3 år dog har jeg kendt ham siden jeg var lille, og han var hmm knap så lille
morethanperfect skriver: Vi har været sammen i 2 år .. Siden jeg var 18 . Fik barn nu da jeg var 20 Vi har samme alder Vi er stadig sammen , og har det perfekt ! <3 <3
Vi har været sammen i 2 år .. Siden jeg var 18 . Fik barn nu da jeg var 20 Vi har samme alder Vi er stadig sammen , og har det perfekt ! <3 <3
Og vi er stadig sammen efter 5 år
Min mand og jeg fandt hinanden da vi var 16. Idag har vi en datter, gift har hus og bil og venter nr.2 . Vi har været sammen i 12 år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128