Planlagt barn - Hvad med kærligheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Rockertand

Risen skriver:

Ja, er vel en af dem du eftersøger.. Var henholdsvis 15 og 18 da vi mødte hinanden og har været sammen lige siden og er blevet gift august sidste år.. (med 1 barn og et barn på vej igen nu) 

Nej, ikke umiddelbart - I fik jo ikke barn meget unge og meget hurtigt. Jeg efterlyser dem, der springer ud i at lege far, mor og børn som meget, meget unge og hvor de stadig er sammen mange år senere.....det ser ud til, at de er ret sjældne og bekræfter teorien, at det er bedst at vente, til man har en fast base på alle fronter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Risen

Rockertand skriver:

Nej, ikke umiddelbart - I fik jo ikke barn meget unge og meget hurtigt. Jeg efterlyser dem, der springer ud i at lege far, mor og børn som meget, meget unge og hvor de stadig er sammen mange år senere.....det ser ud til, at de er ret sjældne og bekræfter teorien, at det er bedst at vente, til man har en fast base på alle fronter.

Hmm.. Jeg vil nu mene at være gravid som 19-årig er forholdvist ungt. Men nej, du finder nok ikke hvad du efterlyser, hvis du tænker på par som er 16 år og planlægger en graviditet. 

Anmeld

13. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rockertand skriver:

Tak for denne tråd - har tit tænkt på det samme.

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

Hvor hurtigt skal det være, før det tæller? Vi var 17 og 19, da vi mødte hinanden, fik første barn som 22- og 25-årige, fik to mere de følgende fem år og er stadig sammen. Jeg fylder 42 i morgen, og min mand er 44. 

Anmeld

13. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rockertand skriver:

Men når 40 procent af alle ægteskaber ender med skilsmisse - og når ægteskaber primært indgås af par over 25 med faste baser og altså ikke i så høj grad af purunge forældre - ser det så meget bedre ud for deres vedkommende? 

Anmeld

14. december 2012

Chili-mor

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Her er mit svar..

Vi mødtes da jeg var 15 år og han 20..

Jeg blev gravid nogle måneder før jeg fyldte 18 år og vi valgte at beholde barnet, trods jeg ikke var ældre og det ikke var planlagt.. (har i dag verdens dejligste søn)..

Nu sidder vi så her 7 år senere dvs. også lidt ældre  jeg 22 og han 27 og venter spændt vores andet barn til feb. 2013.

Foholdet mellem kæresten og jeg, er kun blev bedre og stærkere med tiden, så ja man kan få det til at fungere trods man er "ung"..

Anmeld

14. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Min eks og jeg havde været sammen i 2 år da jeg blev gravid .. Det der holdte ikk pga stoffer jeg var 19 Da jeg fik min søn ,. Som jeg vil tag privat bare ikk her ,. Vi gik fra hinanden inden han fyldte 1 og nu her har jeg en anden som jeg har fået datter med og vi har været sammen i snart 3 år

Anmeld

14. december 2012

Benjamins'mor

Jeg var 16 og min kæreste 22 da vi fik Benjamin (godtnok IKKE planlagt).

Men vi er stadig sammen idag og Benjamin er 23 mdr.

Anmeld

14. december 2012

Benjamins'mor

Hov, vi fandt sammen da jeg var 14 og han 19.

Jeg er idag 18 og han bliver 24 i slutningen af måneden.

Anmeld

14. december 2012

mortilnoahogmelina

Her var Vi 21 og 22 da jeg fødte den første og 23 og 24 da jeg fødte den næste .

Vi er stadig sammen. Godt nok kun på 3 år , vores første var ikke planlagt . Blev gravid 4 måneder efter vi mødte hinanden og fødte 10 dage efter vores 1 års dag .
JA der har været mange op og ned ture men vi har valgt at kæmpe os igennem det .

Det er altid svært at få et barn , og bestemt ikke nemmere når nr 2 kommer heller .
Nu skal det os lige siges vi har haft 2 kolik børn det vil sige det er altså minus søvn i 3 måneder det kan godt mærkes på forholdet .. med Vi ved heldigvis begge at det bliver bedre når perioden er over . Vores yngste er 6 uger ..

Anmeld

14. december 2012

Tin

Profilbillede for Tin
Rockertand skriver:

Tak for denne tråd - har tit tænkt på det samme.

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

Min mand og jeg var hhv 15 og 21 da vi fandt sammen. Vi har efterfølgende får 5 børn sammen. Den første kom 14 dage efter min 20 års fødselsdag. Og vi blev gift da hun blev døbt. Og derfor nu været sammen i 22 år, gift i 17.

Og jeg kunne ikke leve uden ham<3

Vi er altid sammen og har aldrig været on\off som man ofte hører om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.