Planlagt barn - Hvad med kærligheden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2012

baby012

Vi har en datter på 11 måneder, er gravid i 8. Måned, og vi er stadig sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Zelinasmor

Jeg var 20 da jeg fandt min EKS. Han var 19. Jeg blev gravid 2 måneder efter vi fandt sammen og var sammen indtil for nylig hvor jeg gik fra ham pga. utroskab.

Vores datter er et år. 

Anmeld

12. december 2012

isabellasmor

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 år, blev gravid da jeg var 17 og han var 24 . Vores datter er 1 år og vi er stadig sammen... Og håber da vi bliver sammen 

Anmeld

12. december 2012

Camilla..

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Jeg var 16 da jeg blev gravid manden 21 vi har været sammen i 5 år snart.

Anmeld

12. december 2012

Moar2011

lisesp83 skriver:

Ja, det er smadder hårdt

Anmeld

12. december 2012

lisesp83

Storms-Mor skriver:

Ja, det er smadder hårdt

Ja det kunne jeg godt forestille mig

Derfor sender jeg en

Anmeld

12. december 2012

Moar2011

lisesp83 skriver:

Ja det kunne jeg godt forestille mig

Derfor sender jeg en

mange tak

Anmeld

13. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg var 17 år da vi mødtes, 18 år da vi blev kærester. Nu har vi været sammen i 10 år og gift i 5 år. Vi har 2 dejlige piger og har også 1 lille engel som vi ikke fik lov at beholde.

Min mand er 5 år ældre.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. december 2012

MorTilEnPrinsesse

o1Mutte skriver:

Hej alle sammen

Jeg kom til at tænke på jer unge forældre, der planlagde at få et barn, hvordan er det siden gået med kæresten ? Er i stadig sammen, eller gik i fra hinanden efterfølgende.

Vi er stadig sammen...<3 

ehm.. Self kommer man til at snerre lidt af hinanden, man er træt & man har brug for alenetid også, men kærligheden forsvinder aldrig i vores tilfælde... Vi har været sammen i 6 år, da vi fik vores datter, Jeg vil mene det har bragt os tættere sammen...  

Men for at holde liv i kærligheden er det vigtigt at huske hinanden, husk hvordan det var før baby kom, husk at værdsætte hinanden, for hvis alt bliver hverdags agtigt, så er enden sku nok nær... 

Anmeld

13. december 2012

Risen

Rockertand skriver:

Tak for denne tråd - har tit tænkt på det samme.

Tænker på, om der er nogen, der kan stå frem og sige, at de fandt kæresten som 16-19-årige, at de fik barn hurtigt, og at de stadig er sammen med den samme mand som 25-30-årige? Kom frit frem......

Ja, er vel en af dem du eftersøger.. Var henholdsvis 15 og 18 da vi mødte hinanden og har været sammen lige siden og er blevet gift august sidste år.. (med 1 barn og et barn på vej igen nu) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.