ekspres lån? god ide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. januar 2011

signe.

express lån er noget fanden har skabt. det er til en vildt høj rente(ofte skjult i prisen så man tror det er heeelt viildt billigt) jeg ville aldrig bruge sådan et lån til at købe møbler for. og ja, det ikke for at lyde hård, men hvis hjemmet bare trænger, kan i jo godt undværer. bebs er ligeglad og så vent med at købe til i har pengene. 10.000 burde man kunne sparer op indenfor en overskuelig tidsramme. kender det godt at man vil have nyt, men de 500 kr pr måned skal i nok få at bruge når bebs kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

signe.

Maria-s skriver:

Men så er der ingen renter på eller?? for 500 kr * 20 mdr = 10.000 kr.

Hvad ville møblerne koste hvis det var i købte dem kontant?

nemlig.. man betaler ikke kun de 10.000... der bliver lagt renter oveni..

Anmeld

7. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

hej, jeg og min kæreste har ikke det vilde penge for tiden og vi mangler seriøst nye sofa og spisebord og sofa bord inden vores barn kommer til verden.

jeg har fået godkendt et ekspres lån i BIVA på 10.000,-

til ny sofa, sofabord og spise bord og stole.

vi har lige købt nyt klædeskab og alt er efterhånden klart undtagen det overnævnte..

??

Hejsa:0)

Det eneste jeg vil sige er, at det er KUN en god ide, hvis i kan betale det af igen inden for den rentefrie periode så i kun betaler oprettelsesgebyret og ikke andet, for når renter falder på,så er det det går galt.

Men kan i gøre det på de 6mdr er det billigere at gøre det end at tage lån i banken.

Men ellers ville jeg ALDRIG gøre det.

Christina,

Anmeld

7. januar 2011

Rosa

Anonym skriver:

jeg annullerede lånet igår aftes. tak for hjælpen

Good for you 

Jeg har selv LIDT under et sk*de expresslån for min gamle computer, og jeg var klar til en ny computer ca. 2 måneder FØR den gamle var betalt ud. På det tidspunkt havde jeg med afdrag på 500kr om måneden betalt ca. det dobbelte af computerens kontantpris 

Anmeld

7. januar 2011

Trine89

Anonym skriver:

Det var godt at du fik det annullert  

hvis det er det VIRKERLIG trænger så find noget brugt til meget billgere penge som kan holde indtil i får bedre råd til noget det er nyt.. 

(jeg har nogle gamle møbler som i gerne må kigge på hvis det er.. som ikke kommer til at koste jeg 10.000 kroner)

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hej, jeg og min kæreste har ikke det vilde penge for tiden og vi mangler seriøst nye sofa og spisebord og sofa bord inden vores barn kommer til verden.

jeg har fået godkendt et ekspres lån i BIVA på 10.000,-

til ny sofa, sofabord og spise bord og stole.

vi har lige købt nyt klædeskab og alt er efterhånden klart undtagen det overnævnte..

??

Lad være! I betaler for de ting 4 gange. Jeg ville vente et halvt eller et års tid og så spare pengene op...

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hjemmet trænger bare sådan...

Køb i stedet et betræk eller et tæppe til at komme over

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

sofaerne er ødelagte og slidte, og det er kun 500 afbetaling pr mdr. er det så slemt ?

Hvor mange mdr. skal I betale?

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

indtil de 10.000 er betalt. ved 20 mdr..

Undskyld... Havde ikke set dit svar 

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvor er det fornuftigt!  Se bort fra mine tidligere indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.