ekspres lån? god ide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. januar 2011

Lolli

Må også være ærlig og sige at jeg synes det er en rigtig skidt ide. De der express-lån er noget møg! Du betaler bare ALT for meget for det. Og ja, børn er altså ligeglade. De fleste af vores møbler er arvet fra familie og venner og det er sønnen godt nok ligeglad med - han sætter chokoladefingre på den alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

sofaerne er ødelagte og slidte, og det er kun 500 afbetaling pr mdr. er det så slemt ?

hvorfor så ikke spare de 500 kr op.

det må i selvfølgelig også helt selvom, men barnet er ligeglad, så det er jo jer det handler om.

Anmeld

6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Helt ærligt, så synes jeg ikke i skal bruge baby som undskyldning for at købe nye møbler... Baby er ligeglad med det... Nogle ekspresslån er rentefri det første år... Så hvis i kan betale det i løbet af et år og der ikke kommer yderligere gebyrer, ville jeg da bare sige : " go for it"

Anmeld

6. januar 2011

K&S

Muffi :o=) skriver:

Jeg ville aldrig købe møbler som jeg var nød til at låne til   Det er roden til alt ondt at starte gæld til noget som reelt er unødvendigt ..

Anmeld

6. januar 2011

Malthes mor

Her i vores lille hjem lever vi efter devisen: Hvis vi ingen penge har på opsparingen, så må vi undværer...Indtil der er sparet op. Det betyder så at vi har et kæmpe fjernsyn, hvor alle andre har et smart fladskærm og sådan kunne jeg blive ved.

Renterne er bare for høje i forhold til hvad du virkelig får ud af det du køber. i værste fald kan det betyde at du skal betale 3-4 gange mere for de ting du køber end hvis du havde betalt kontant.

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Men 500 om mdr i hvor lang tid?...

indtil de 10.000 er betalt. ved 20 mdr..

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

så efter jeres mening; skrive ind til dem og få annulleret lånet??

Anmeld

6. januar 2011

Maria-s

Anonym skriver:

indtil de 10.000 er betalt. ved 20 mdr..

Men så er der ingen renter på eller?? for 500 kr * 20 mdr = 10.000 kr.

Hvad ville møblerne koste hvis det var i købte dem kontant?

Anmeld

6. januar 2011

Sphynxlover

Jeg købte for år tilbage et plastma tv på afbetaling - det stod til 12.000 dengang men kom til at betale over det dobbelte inden jeg var færdig med at betale det af..

Da jeg endelig var færdig med at afbetale stod de helt ned i 3-4000 kr for derefter at udgå...

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Men så er der ingen renter på eller?? for 500 kr * 20 mdr = 10.000 kr.

Hvad ville møblerne koste hvis det var i købte dem kontant?

jo men ikke de første 6 mdr..

8.000 for den sofa vi ville have..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.