ekspres lån? god ide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.968 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

Anonym trådstarter

hej, jeg og min kæreste har ikke det vilde penge for tiden og vi mangler seriøst nye sofa og spisebord og sofa bord inden vores barn kommer til verden.

jeg har fået godkendt et ekspres lån i BIVA på 10.000,-

til ny sofa, sofabord og spise bord og stole.

vi har lige købt nyt klædeskab og alt er efterhånden klart undtagen det overnævnte..

??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

hej, jeg og min kæreste har ikke det vilde penge for tiden og vi mangler seriøst nye sofa og spisebord og sofa bord inden vores barn kommer til verden.

jeg har fået godkendt et ekspres lån i BIVA på 10.000,-

til ny sofa, sofabord og spise bord og stole.

vi har lige købt nyt klædeskab og alt er efterhånden klart undtagen det overnævnte..

??

nu er jeg bare helt ærlig.

hvad får jeres barn gavn af at i får ny sofa m.m??? jeres barn har brug for tryghed,kærlighed og mad alt andet er i og for sig ligegyldigt.

og synes expres lån er en virkelig dårlig ide, i ender med at betale meget mere end i oprindelig lånte. synes hellere i skal spare op.

da min datter kom til verden havde jeg købt en gammelt brugt sofa til 500kr. det har hun slet ikke bidt mærke i. den er blevet skiffet ud efter jeg havde råd

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

hjemmet trænger bare sådan...

Anmeld

6. januar 2011

Anonym trådstarter

sofaerne er ødelagte og slidte, og det er kun 500 afbetaling pr mdr. er det så slemt ?

Anmeld

6. januar 2011

Maria-s

Jeg ville ikke gøre det! Expreslån er tit med meget høje renter og I kan komme til at bøvle med efterfølgerne af det i meget lang tid. Hvis I virkelig mangler de ting du skriver, hvorfor tager I så ikke en snak med banken? Men ellers så vil jeg sige at bare fordi ens møbler er slidte er jo ikke ensbetydene med at de ikke dur. Jeg ville helt klart fortrække at spare op istedet for at låne. Især til "luksusting" som jeg lidt ser de ting du nævner, som.

Hvad er den årlige rente på det Biva lån?

Anmeld

6. januar 2011

Maria-s

Anonym skriver:

sofaerne er ødelagte og slidte, og det er kun 500 afbetaling pr mdr. er det så slemt ?

Men 500 om mdr i hvor lang tid?...

Anmeld

6. januar 2011

Maise

har du kigget på renten ?? jeg gætter på den er imellem 25-30 % det tager en krig at få tilbage betalt. kan i ikke få en kassekredit i banken??

Anmeld

6. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Helt ærlig.. Lad vær..

Jeg har selv været der.. Og du skriver det bare er 500 kr om mdr.. Er du klar over hvor lang tid og hvor meget i kommer til at betale ud over de 10.000 i låner.

Hvis det står så slemt til, kan i få de meget gratis, både på guloggartis og dba.

Endnu engang, lyt til et godt råd, lad vær, det er sofaen ikke værd.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. januar 2011

Lady Marion <3

Jeg ville aldrig købe møbler som jeg var nød til at låne til   Det er roden til alt ondt at starte gæld til noget som reelt er unødvendigt ..

Anmeld

6. januar 2011

AnneBJ

Maria-s skriver:

Men 500 om mdr i hvor lang tid?...

Og med hvilken rente?

Enig med de andre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.