ekspres lån? god ide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

så efter jeres mening; skrive ind til dem og få annulleret lånet??

Efter min mening kommer det helt an på renterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

LR85

Anonym skriver:

så efter jeres mening; skrive ind til dem og få annulleret lånet??

Ja, annullere lånet.

Det er virkelig en dårlig ide.

Spar dog op i stedet, eller køb noget billigt. I kommer til a sidde hårdt nok i det økonomisk når den lille kommer.

Anmeld

6. januar 2011

Mussen2

Anonym skriver:

sofaerne er ødelagte og slidte, og det er kun 500 afbetaling pr mdr. er det så slemt ?

Altså at du "kun" skal betale 500 pr md. er ikke i sig selv et godt argument. For du må sætte det i forhold til hvad du lånber og hvor meget du ende med at betale tilbage. Jeg har aldrig hørt om et forbrugslån, som var på farvorable vilkår tværtimod :-(

For 500 pr. md. kan du låne 100.000 i fast ejendom- for at sætte det lidt i relief.

Jeg er af den hioldning at man aldrig skal låne for at købe sådanne forbrugsgoder. Køb en brugt i genbrugsen eller på dba.

Jeg synes afgjort det er et NO GO! Du skal tjene 1000 kr. om måneden i laaaang tid for at sidde i en ny sofa mm.

Anmeld

6. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Anonym skriver:

indtil de 10.000 er betalt. ved 20 mdr..

Ej du skal os betale rente, og de er bliver lagt løbende på.. Så det der kan du slet ikke nøjes med...

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. januar 2011

Maise

i hvor mange måneder skal du betale 500-, ?? min mand er bankmand og siger STOOOOOOOOOOOOOOOP. Det er sindsygt i rente.

1. renten. Er altid to-cifret - typisk 18 - måske helt op til 25%

2. rente-tilskrivningen: en bank vil typisk tilskrive renten per kvartal - dvs. du begynder at betale renters rente efter et kvartal. Et finansieringsselskab har typisk månedlig tilskrivning af rente.

3. Hvad indeholder den månedlige betaling? I en bank betaler du renter og afdrag - du får en 1/3 af dine renteudgifter tilbage af staten - afdragene går til at betale din gæld tilbage. Et finansieringselskab tager, udover rente og afdrag, typisk et månedligt gebyr - dvs. ikke til at betale renteudgifter (1/3-del tilbage) eller til at betale gælden tilbage - et månedligt gebyr er derfor kun får æren for at have lånt penge.

Kort sagt - stop. Spørg jeres bank - der er en årsag til at det er hurtigere at få et lån igennem en butik - det betaler man for.

Anmeld

6. januar 2011

Maria-s

Anonym skriver:

jo men ikke de første 6 mdr..

8.000 for den sofa vi ville have..

Så i har pengene til sofabordet og til spisebordet?

Altså jeg ville nu stadig ikke gøre det. Jeg synes det er rigtig ærgeligt at sætte sig i gæld for forbrugsgoder.... Har i undersøgt den blå avis eller lignende først om det var I kunne finde en lækker sofa der? 8.000 for en sofa, så er det jo heller ikke den billigste i har valgt Som en anden også skriver, det er jo ikke for baby's skyld, men bare en undskyldning for at bruge penge.... Jeg VED det er trælst når man har set sig lun på noget, men mit råd er stadig at vente...

Anmeld

6. januar 2011

Zafir

Expresslån ALDRIG en god idé!!!

Når det er sagt, så har jeres baby SLET ikke nogen gavn af et nyt spisebord osv. og i øvrigt er kvaliteten hos Biva mega skod, så det bedre kan betale sig at finde noget kvalitet i den blå avis på et tidspunkt... NÅR der råd til det. Fuck et spisebord. Man kan klare sig med 2 bukke fra bauhaus til 100 kr og en spånplade med en dug på

Anmeld

6. januar 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Dårlig ide. Spar sammen til nye møbler eller gå i banken. De lån man for i butikkerne er alt for dyre.

Anmeld

6. januar 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Renten er næsten 21

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

7. januar 2011

Anonym trådstarter

jeg annullerede lånet igår aftes. tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.