Bare lige et tosset spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

Carina1977

grinny skriver:

Okay. Synes det er sjovt at der er så mange metoder kan man bruge for nemmere at blive gravid og du har sp lige vist at det ingen betydning har, hehe.. Og du har jo slet ikke gjort noget af det

hehe nej, men nu planlagde jeg jo heller ikke at blive gravid  kan godt være jeg havde forsøgt alt muligt tosset, hvis det havde været planlagt hehe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

grinny

Carina1977 skriver:

hehe nej, men nu planlagde jeg jo heller ikke at blive gravid  kan godt være jeg havde forsøgt alt muligt tosset, hvis det havde været planlagt hehe  

ja det gør man jo bare helt automatisk synes jeg.. Nogen gange er jeg da glad for at der ikke er nogen der kigger med når jeg ligger med numsen i vejret

Anmeld

7. januar 2011

britze

tror ikke at i skal tænke så meget over det. dem der vil afsted skal nok komme det. tror heller ikke at det med puden under numsen gør nogen forskel. husk at sæd kan holde sig i din krop i 2-5dage, så tror ikke at det er så skrøbeligt.

gør i bare som i hele tiden har gjort, så længe han er inde i dig

held og lykke

Anmeld

7. januar 2011

Charlotte Wberg

hos mig gik der 2 år og 4 mdr før der var gevinst...

Og efter de 2 års tid, blev jeg mere "Hmm det skal nok ikke være-agtig" og trøstede mig selv med at jeg dog havde en dejlig pige... Og hvis der kom en to´er ville h*n være mere end velkommen og hvis ikke so be it... Og så begyndte fokus at gå over på mit bryllup i stedet for graviditeter, og så kom hun lige ind i maven og satte en lille stopper for polterabend der var ved at blive arrangeret, så det blev mere afslappet for mig end det skulle ha´ været... 

Der var rigtig mange der sagde til mig at når først jeg havde fået fokus væk, ville det ske... og jeg muligvis selv blokerede psykisk i og med jeg brændende gerne ville have en til... Jeg blev dog aldrig testet og heller ikke min mand, for det ville jeg ikke udsætte ham for, så om vi bare var heldige eller om jeg selv blokerede aner jeg ikke den dag i dag... men hun skulle gerne komme i morgen, i følge terminen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.