Bare lige et tosset spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.357 visninger
43 svar
0 synes godt om
5. januar 2011

grinny

... Og det er faktisk ikke mit, men kærestens.

Der kommer nogle detaljer så hvis der er nogen der er sarte så skal ikke nok ikke læse videre

Meen, igår spurgte kæresten mig om man kunne dyrke sex forkert når man skulle have en baby. Først grinede jeg lidt, men han begyndte så at forklare sig, og jeg begyndte så at undre mig også.

Spørgsmålet var: når nu manden kommer er det så ligemeget "hvordan han kommer"? Min kæreste har nemlig altid gjort det han er blevet ved med at "køre" efter han er kommet.. Altså ind ud ind ud.. Men kom så til at tænke på at hvis han nu var helt stille efter han er kommet om de små mænd så kommer bedre derop? Han mener at hvis han holder den stille så giver han dem et "puf" så de kommer godt afsted..

Hvad er jeres erfaringer tøser? Og er der overhovedet en måde der er bedre end andre måder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

Happiness

grinny skriver:

Der kommer nogle detaljer så hvis der er nogen der er sarte så skal ikke nok ikke læse videre

Meen, igår spurgte kæresten mig om man kunne dyrke sex forkert når man skulle have en baby. Først grinede jeg lidt, men han begyndte så at forklare sig, og jeg begyndte så at undre mig også.

Spørgsmålet var: når nu manden kommer er det så ligemeget "hvordan han kommer"? Min kæreste har nemlig altid gjort det han er blevet ved med at "køre" efter han er kommet.. Altså ind ud ind ud.. Men kom så til at tænke på at hvis han nu var helt stille efter han er kommet om de små mænd så kommer bedre derop? Han mener at hvis han holder den stille så giver han dem et "puf" så de kommer godt afsted..

Hvad er jeres erfaringer tøser? Og er der overhovedet en måde der er bedre end andre måder?

Tror ikke det gør nogen forskel

De bliver jo "affyrret" når han kommer, så tror nu de nok skal finde vejen selv Så tror roligt han kan fortsætte...

Anmeld

5. januar 2011

jannebjerre

hehe hvor sødt

Hmm nej jeg skulle mene at de svømmer på livet løs, når de først er blevet "skudt af"  

Med mindre i har svært ved at blive gravide, så tror jeg ikk i skal gøre noget ekstraordinært Det gjorde vi i hvert fald ikke herhjemme..

Anmeld

5. januar 2011

Sabina92

grinny skriver:

Vi stoppede altid lige efter, og så tog jeg en pude under numsen og lagde mig til at sove ((: så sæden får lidt hjælp til at løbe derop

Anmeld

5. januar 2011

grinny

jannebjerre skriver:

hehe hvor sødt

Hmm nej jeg skulle mene at de svømmer på livet løs, når de først er blevet "skudt af"  

Med mindre i har svært ved at blive gravide, så tror jeg ikk i skal gøre noget ekstraordinært Det gjorde vi i hvert fald ikke herhjemme..

Vi har svært ved det, og det var derfor han tænkte at det måske lige gjorde at det ville blive bedre, hehe..

Hvis skal ringe til lægen for at få en tid her i januar

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

Min kæreste vil også gerne lige kører den lidt ind og ud efter han er kommet.. for det meste stoppe jeg ham fordi jeg syntes det killer på en lidt i irriterende måde.. 

men jeg kan ikke sige hvad der er "rigtig" og "forkert", men jeg er da blevet gravid, kun 5 måneder efter vi startede. 

men det er vel bare at gøre det på den måde i bedst kan lide det.. 

for der snart er gevinst for jer.. 

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Sabina92 skriver:

Vi stoppede altid lige efter, og så tog jeg en pude under numsen og lagde mig til at sove ((: så sæden får lidt hjælp til at løbe derop

Jeg bruger også puden, hehe.. 

Anmeld

5. januar 2011

grinny

MaybeMe skriver:

Tror ikke det gør nogen forskel

De bliver jo "affyrret" når han kommer, så tror nu de nok skal finde vejen selv Så tror roligt han kan fortsætte...

Jamen det var også det jeg tænkte, hehe

Anmeld

5. januar 2011

Happiness

grinny skriver:

Jamen det var også det jeg tænkte, hehe

Kan fortælle dig at min kæreste gør det samme, og der kom da ihvertfald 1 igennem nåleøjet

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Trine89 skriver:

Min kæreste vil også gerne lige kører den lidt ind og ud efter han er kommet.. for det meste stoppe jeg ham fordi jeg syntes det killer på en lidt i irriterende måde.. 

men jeg kan ikke sige hvad der er "rigtig" og "forkert", men jeg er da blevet gravid, kun 5 måneder efter vi startede. 

men det er vel bare at gøre det på den måde i bedst kan lide det.. 

for der snart er gevinst for jer.. 

Jeg tror heller ikke der er nogen "rigtig" og "forkert" tror bare min kæreste er kommet så langt ud nu at vi bare lige skal prøve lidt ekstra inden vi ringer til lægen.

Det er jo ikke helt sjovt for ham at skulle aflevere en klat hos lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.