Bare lige et tosset spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

grinny skriver:

Er det rigtigt? Jeg har ALTID sagt til ham at missionær var den bedste måde

Jeg ved det jo ikk 100% men et er hendes erfarring. Og må indrømme, mener faktisk ogs det er doggy jeg blev gravid i. Men det kan jo bare være tilfældigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

PernilleB

hehe... da vi lavede baby, der var han stille i mig...  og bagefter så lagde jeg mig ned på  gulvet med benen oppe på sengen... lige som i friends... hehe.. all good fun..!! men blev gravid efter 1 mdr efter pillestop..!!

Anmeld

5. januar 2011

grinny

LouiseVous skriver:

Jeg ved det jo ikk 100% men et er hendes erfarring. Og må indrømme, mener faktisk ogs det er doggy jeg blev gravid i. Men det kan jo bare være tilfældigt..

Jeg tror faktisk godt der kan være noget om det, hvis man nu tænker på hvordan stillingen egentlig er.. Hmm, den skal skrives i bogen

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

grinny skriver:

11 mdr, så vores tålmodighed er ved at være opbrugt

åårh.. jah det kan jeg godt forstå.. 

håber at alt viser sig at være okey  

og jah så håber jeg også at der snart kommer en baby til jer. 

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Kirle skriver:

Og ingen bærbar i skridtet på manden, ingen ærter og fed mad(fastfood mm) i kosten og ekstra Dvitamin? For det er faktisk ALT jeg har hørt Men sådan noget som undfangelse sker når det sker Har læst et sted at det tager 104 forsøg før der er bid

Uha, jamen så er vi jo godt på vej. Han ejer ikke en bærbar, han hader ærter og spiser sjældent fastfood.. hehe..

Men de der Dvitaminer, det kunne være man skulle have fat i dem

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Trine89 skriver:

åårh.. jah det kan jeg godt forstå.. 

håber at alt viser sig at være okey  

og jah så håber jeg også at der snart kommer en baby til jer. 

Håber også alt er okay.. Men det vil tiden jo vise, og hvis der er noget galt må vi tage den derfra

Anmeld

5. januar 2011

Sabina92

grinny skriver:

Jeg bruger også puden, hehe.. 

jeg gjorde det fordi det føles ulækkert når det løb ud igen, og så sviner det heller ikke, så skal man bare i bad morgen efter uden hele sengen er svinet til  mums hahahaha

Anmeld

5. januar 2011

<3

Uha, jamen så er vi jo godt på vej. Han ejer ikke en bærbar, han hader ærter og spiser sjældent fastfood.. hehe..

Men de der Dvitaminer, det kunne være man skulle have fat i dem

Det kan i hvert fald ikke skade ÆRter og fed mad inkl. chokolade gælder for begge

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Sabina92 skriver:

jeg gjorde det fordi det føles ulækkert når det løb ud igen, og så sviner det heller ikke, så skal man bare i bad morgen efter uden hele sengen er svinet til  mums hahahaha

Hehe.. jaa det er ikke lige det bedste klistrede stas at ligge i

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Kirle skriver:

Det kan i hvert fald ikke skade

Nej det er jo det. Kan man få dem alle steder eller kun apoteket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.