Bare lige et tosset spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Min veninde fortalte at nr 2 er lavet i doggy og der var gevindst med det samme, for så er der 'åben helt ind'.. Jeg ved ikke lige med det at køre videre eller ikke. Tror ikk det har nogen beydning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

grinny

MaybeMe skriver:

Kan fortælle dig at min kæreste gør det samme, og der kom da ihvertfald 1 igennem nåleøjet

Jo okay, så kan jeg godt se at det nok kan være lige meget, hehe

Anmeld

5. januar 2011

grinny

LouiseVous skriver:

Min veninde fortalte at nr 2 er lavet i doggy og der var gevindst med det samme, for så er der 'åben helt ind'.. Jeg ved ikke lige med det at køre videre eller ikke. Tror ikk det har nogen beydning

Er det rigtigt? Jeg har ALTID sagt til ham at missionær var den bedste måde

Anmeld

5. januar 2011

<3

Ej det har jeg altså ikke hørt noget om MEN har hørt at numsen i vejret og vente en 10 min med at gå ud og tisse efter sex vil hjælpe sædcellerne på vej

Andre siger at kvindens orgasme "suger" sæden op i livmoderen så det kan i hvertfald ikke skade at du får orgasme efter din kærestes.

http://da.wikipedia.org/wiki/Livmoderhals

Anmeld

5. januar 2011

AnneBJ

ved ikke med "rigtigt og forkert" - men hvis du lægger dig med en pude, så husk at det er en rigtig god ide at gå ud og tisse inden du skal sove. Ellers ender du bare med en blærebetændelse hvis du er rigtig uheldig..

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Kirle skriver:

Ej det har jeg altså ikke hørt noget om MEN har hørt at numsen i vejret og vente en 10 min med at gå ud og tisse efter sex vil hjælpe sædcellerne på vej

Andre siger at kvindens orgasme "suger" sæden op i livmoderen så det kan i hvertfald ikke skade at du får orgasme efter din kærestes.

http://da.wikipedia.org/wiki/Livmoderhals

Det har jeg også hørt, og alle metoder bliver brugt hver gang, hehe

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

grinny skriver:

Jeg tror heller ikke der er nogen "rigtig" og "forkert" tror bare min kæreste er kommet så langt ud nu at vi bare lige skal prøve lidt ekstra inden vi ringer til lægen.

Det er jo ikke helt sjovt for ham at skulle aflevere en klat hos lægen

Nej det kunne jeg godt forstille mig.. 

hvor længe har i prøvet?? 

Anmeld

5. januar 2011

grinny

AnneBJ skriver:

ved ikke med "rigtigt og forkert" - men hvis du lægger dig med en pude, så husk at det er en rigtig god ide at gå ud og tisse inden du skal sove. Ellers ender du bare med en blærebetændelse hvis du er rigtig uheldig..

Jeg ligger altid i et kvarter og så går jeg ud og tisser, har godt hørt at man kan få blærebetændelse, og det skal jeg ikke nyde noget af  

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Trine89 skriver:

Nej det kunne jeg godt forstille mig.. 

hvor længe har i prøvet?? 

11 mdr, så vores tålmodighed er ved at være opbrugt

Anmeld

5. januar 2011

<3

grinny skriver:

Det har jeg også hørt, og alle metoder bliver brugt hver gang, hehe

Og ingen bærbar i skridtet på manden, ingen ærter og fed mad(fastfood mm) i kosten og ekstra Dvitamin? For det er faktisk ALT jeg har hørt Men sådan noget som undfangelse sker når det sker Har læst et sted at det tager 104 forsøg før der er bid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.