Bare lige et tosset spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

grinny skriver:

Jeg tror faktisk godt der kan være noget om det, hvis man nu tænker på hvordan stillingen egentlig er.. Hmm, den skal skrives i bogen

Smiler, så glæder jeg mig til at høre resultatet... ;b Så ska jeg afprøve det når der engang skal laves en to'er... Hvis det sker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2011

grinny

LouiseVous skriver:

Smiler, så glæder jeg mig til at høre resultatet... ;b Så ska jeg afprøve det når der engang skal laves en to'er... Hvis det sker

Jeg skal nok opdatere, hehe

Anmeld

5. januar 2011

<3

grinny skriver:

Nej det er jo det. Kan man få dem alle steder eller kun apoteket?

Køber mine i Matas

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Kirle skriver:

Køber mine i Matas

okay, tror lige jeg skal i matas

Anmeld

5. januar 2011

<3

grinny skriver:

okay, tror lige jeg skal i matas

Have fun og Dvitamin skulle hjælpe på fertilitet hos begge

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Kirle skriver:

Have fun og Dvitamin skulle hjælpe på fertilitet hos begge

Okay, så må vi begge bare i gang

Anmeld

5. januar 2011

Trine89

grinny skriver:

Håber også alt er okay.. Men det vil tiden jo vise, og hvis der er noget galt må vi tage den derfra

Det er nemlig rigtig.. håbet er jo ikke helt ude af den grund, der er jo nogle gode muligheder for at få hjælp til det hvis det endelig er.. 

Anmeld

5. januar 2011

BetonSlotsPrinsesserne

grinny skriver:

Jeg skal nok opdatere, hehe

Super;b Og held og lykke. Puster lykke støv efter dig

Anmeld

5. januar 2011

Carina1977

Jeg var i vildt underskud med D-vitamin da jeg blev gravid, og var kun sammen med min kæreste 1 gang og så var jeg gravid. men kan være at jeg har ret nemt ved at blive gravid.

Men hvis D-vitamin kan hjælpe, så synes jeg absolut du skal prøve det. Jeg blev forresten gravid ved alm. missionærstilling, var oppe at stå lige bagefter udløsning, og min kæreste gør det samme som din hehe  

Anmeld

5. januar 2011

grinny

Carina1977 skriver:

Jeg var i vildt underskud med D-vitamin da jeg blev gravid, og var kun sammen med min kæreste 1 gang og så var jeg gravid. men kan være at jeg har ret nemt ved at blive gravid.

Men hvis D-vitamin kan hjælpe, så synes jeg absolut du skal prøve det. Jeg blev forresten gravid ved alm. missionærstilling, var oppe at stå lige bagefter udløsning, og min kæreste gør det samme som din hehe  

Okay. Synes det er sjovt at der er så mange metoder kan man bruge for nemmere at blive gravid og du har sp lige vist at det ingen betydning har, hehe.. Og du har jo slet ikke gjort noget af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.