Vægttab lige efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

pussepige

Jeg tabte mig 10 kg ved at føde her ved den sidste.. Var på vægten samme dag hvor jeg skulle sættes igang og dagen efter var jeg på vægten og 10 kg lettere..  Mangler dog stadig at tabe omkring 9 kg men det går

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Aprilmor11

oerbaek skriver:

jeg tror ikke du kommer til at tage meget på hvis du ikke har taget mere på nu...

jeg er denne gang i uge 29+6 og har taget 3 kg på, så håber jeg er lige så heldig denne gang

Åhh hvor dejligt ..

Syns eller at jeg spiser helt vildt så underligt at jeg ikke har taget mere på, men klager bestemt ikke .. Håber bare på at det fortsætter sådan

Og held og lykke med at du er lige så heldig igen

Anmeld

4. januar 2011

oerbaek

Aprilmor11 skriver:

Åhh hvor dejligt ..

Syns eller at jeg spiser helt vildt så underligt at jeg ikke har taget mere på, men klager bestemt ikke .. Håber bare på at det fortsætter sådan

Og held og lykke med at du er lige så heldig igen

jeg syns også jeg spiser hele tiden men jeg skal til JM i morgen er ret spændt på hvad hun siger

Jo mange tak, jeg håber også jeg er lige så heldig denne gang

Anmeld

4. januar 2011

Risen

Anonym skriver:

Hej alle jer der har født..

Hvad havde i tabt af kg lige da i kom hjem fra hospitalet?? Og hvor meget røg der de første måneder pga amningen??

Jeg har taget 15 kg på og er 33 uger henne.. vejer nu 107  Ville høre hvad i andre tabte..

Uhh kan kun trøste dig og sige det hele bliver meget bedre, du taber dig endda endnu mere end din normal vægt. Jeg render jo rundt med min datter konstant og får ikke meget at spise. Jeg tog 25 kilo på under gravitieten og har nu tabt 30 kilo!! Bare rolig det skal nok komme. 

Min gamle JM sagde, det tager 9 måneder for kroppen at gøre klar til at føde og 9 måneder for at få den tilbage 

Anmeld

4. januar 2011

Risen

oerbaek skriver:

Tabte alle de kg jeg havde taget på inden jeg kom hjem fra sygehuset, ja faktisk samme aften som min søn er født, og det samme efter 2 fødsel

Det er godt nok flot  

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

oerbaek skriver:

jeg syns også jeg spiser hele tiden men jeg skal til JM i morgen er ret spændt på hvad hun siger

Jo mange tak, jeg håber også jeg er lige så heldig denne gang

Uhh, det bliver spænende

Hehe ..

Ja det kan jo komme lige pludselig

Anmeld

4. januar 2011

Magsen

jeg tog 18 kg på :b og en uge efter havde jeg tabt 12 kg :b og så fløj resten ellers bare af, indtil det blev jul men nu går det den rette vej igen

Anmeld

4. januar 2011

Lolli

Første barn: tog 25 kg på, tabte 12 af dem ved fødslen, 5 yderligere de første 10 dage og det hele var væk efter 8-10 mdr.

Andet barn: tog 18 kg på og 8 timer efter var de 9 væk. Efter en uge havde jeg tabt et kg mere og nu her 14 dage har jeg ikke fået mig vejet - men tror nu ikke jeg har tabt mere end det. Synes det går lidt langsommere her 2. gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.