Vægttab lige efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Mie A

Anonym skriver:

Lyder ikke godt..  Hvor lang tid siden er det du fødte??

2 år

Men da der ikke skete noget vægtmæssigt af sig selv det første halve år - så tog jeg mig sammen og smed graviditetskiloene ved hjælp af motion og sund kost - men det var ikke let.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

Ja sikkert sådan en blanding for at dine for svinder lige så hurtigt!

Tak skal du have

Anmeld

4. januar 2011

Caroline86

Jeg tabte 12 kg den første uge og tog så hele lortet på igen efter et par måneder

Jeg vejede 55 kg inden jeg blev gravid (169 høj) og tog 14 kg på. Jeg fuldammede til Laura var 4 mdr og ammer stadig én gang om dagen nu hun er 10½ måned. Jeg spiser sundt, regelmæssigt og dyrker motion (ikke så meget som jeg kunne gøre)...

Jeg er åbenbart en af dem der har fået nogle "SKØØØØØNNE" østrogendepoter der ikke forsvinder før jeg er HELT færdig med at amme...

Jeg vejer nu 65 kg og VIL tabe mig ned til 58...

SUK...

Anmeld

4. januar 2011

Muffinmus

Anonym skriver:

1,5 kg???? Lyder helt vildt.. Så tog du på pga æske eller??

næ, havde umiddelbart ingen vand i kroppen med min datter, havde taget 17 kg på.....tog lang tid at smide dem og startede endda til fitness d hun var 7 uger gammel, mangler dog stadig 4,5 kg lige nu ia lt fra begge børn...de sidder sgu fast.

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

næ, havde umiddelbart ingen vand i kroppen med min datter, havde taget 17 kg på.....tog lang tid at smide dem og startede endda til fitness d hun var 7 uger gammel, mangler dog stadig 4,5 kg lige nu ia lt fra begge børn...de sidder sgu fast.

Lyder ikke sjovt.. nej det er en evig kamp med de kg

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Jeg tabte 12 kg den første uge og tog så hele lortet på igen efter et par måneder

Jeg vejede 55 kg inden jeg blev gravid (169 høj) og tog 14 kg på. Jeg fuldammede til Laura var 4 mdr og ammer stadig én gang om dagen nu hun er 10½ måned. Jeg spiser sundt, regelmæssigt og dyrker motion (ikke så meget som jeg kunne gøre)...

Jeg er åbenbart en af dem der har fået nogle "SKØØØØØNNE" østrogendepoter der ikke forsvinder før jeg er HELT færdig med at amme...

Jeg vejer nu 65 kg og VIL tabe mig ned til 58...

SUK...

Årh nej.. lyder ikke godt  Håber du kommer af med det sidste snart..

Anmeld

4. januar 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Årh nej.. lyder ikke godt  Håber du kommer af med det sidste snart..

det håber jeg også!

Det er svært for mig at forlige mig med vægten når jeg altid har været så slank... jeg var en anelse undervægtig inden jeg blev gravid, så det gør ikke noget jeg ikke taber det hele.. Meeeen! jeg kan ikke holde ud at veje 65 kg

Anmeld

4. januar 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Hej alle jer der har født..

Hvad havde i tabt af kg lige da i kom hjem fra hospitalet?? Og hvor meget røg der de første måneder pga amningen??

Jeg har taget 15 kg på og er 33 uger henne.. vejer nu 107  Ville høre hvad i andre tabte..

jeg gik fra 82 kg til 109 kg med Tristan... Efter ca 7 mdr havde jeg smidt 18 kg.. Nu er jeg gravid igen, MEN har dog ikke taget noget på endnu (uge 25)

JUBII

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

det håber jeg også!

Det er svært for mig at forlige mig med vægten når jeg altid har været så slank... jeg var en anelse undervægtig inden jeg blev gravid, så det gør ikke noget jeg ikke taber det hele.. Meeeen! jeg kan ikke holde ud at veje 65 kg

Puha alt er relativt.. min drømme vægt er 65 kg  Men ja det er jo hvad man har været vandt til!!  Held og lykke med at få dem smidt..

Anmeld

4. januar 2011

Low

Anonym skriver:

Årh jeg håber du har ret!!  Er bare SÅÅÅÅ ked.. var i H&M idag for at se om jeg kunne finde noget tøj og blev bare så deprimeret og ked af det da jeg stod der uden tøj og så mig selv i spejlet..  Også pga kedelig hår (er enaf dem der ikke vil farve) strækmærker osv.. Græd hele vejen hjem i bilen  Ved jo godt der kommer en lille guldklump ud af det, men gud hvor er jeg ked..

Jeg håber også for dig at du kommer af med det så det ikke skal gå dig på . Nu er det heller ikke fordi H&M har det bedste udvalg, det skal du ikke være ked at

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.