Vægttab lige efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.854 visninger
47 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle jer der har født..

Hvad havde i tabt af kg lige da i kom hjem fra hospitalet?? Og hvor meget røg der de første måneder pga amningen??

Jeg har taget 15 kg på og er 33 uger henne.. vejer nu 107  Ville høre hvad i andre tabte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

SHERO

Kun 4 kg 3 dage efter da jeg kom hjem, var græde færdig, men der røg 8 mere over de næste par uger, men mangler stadig 7 kg fra før graviditeten..  (1 år siden)

Anmeld

4. januar 2011

Low

Anonym skriver:

Hej alle jer der har født..

Hvad havde i tabt af kg lige da i kom hjem fra hospitalet?? Og hvor meget røg der de første måneder pga amningen??

Jeg har taget 15 kg på og er 33 uger henne.. vejer nu 107  Ville høre hvad i andre tabte..

Så så, de kilo skal nok komme væk igen . Lad os sige baby vejer 3 kg, livmoder 1 kg, bryster 1 kg, moderkagen 1 kg, vand i kroppen X antal kg(det er forskelligt) og fostervand vejer også og ekstra blod i din krop og alt det kommer væk kort tid efter du har født . Hvis du skal amme så hjælper det dig også med at komme af med lidt fed .

Jeg var oppe og veje 92kg da jeg var gravid og få uger efter vejede jeg 77 kg og det gør jeg stadig. Jeg vejede 72 inden jeg blev gravid

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Tullen85 skriver:

Kun 4 kg 3 dage efter da jeg kom hjem, var græde færdig, men der røg 8 mere over de næste par uger, men mangler stadig 7 kg fra før graviditeten..  (1 år siden)

OK det var ikke meget du tabte lige efter fødslen  Men godt de 8 kg kom af lidt efter..

Synes bare man læser at man taber sig alt fra 6-13 kg afhængig af hvad de forskellige sider skriver.. Er jo stor forskel på 6 og 13 kg..

Men selvfølgelig taber man jo det baby vejer og moderkage, fostervand.. Men øget blodmængde, vand i kroppen, livmoder der rækker sig sammen osv tager jo nok lidt tid..  

Anmeld

4. januar 2011

Koen.

jeg tog 26 kg på, da jeg kom hjem på 2.dagen var det 5 eller 9 kg der var forsvundet (kan ikke huske det, det er snart 9 mdr siden) i løbet af 4 ugers tid ca var det hele væk Men ikke pga af amning!

Anmeld

4. januar 2011

SHERO

Anonym skriver:

OK det var ikke meget du tabte lige efter fødslen  Men godt de 8 kg kom af lidt efter..

Synes bare man læser at man taber sig alt fra 6-13 kg afhængig af hvad de forskellige sider skriver.. Er jo stor forskel på 6 og 13 kg..

Men selvfølgelig taber man jo det baby vejer og moderkage, fostervand.. Men øget blodmængde, vand i kroppen, livmoder der rækker sig sammen osv tager jo nok lidt tid..  

Var også godt skuffet, men min søn vejede under 3 kg, og var meget hævet efter kejsersnit, så det kan også være det havde noget at sige (ved jeg dog ikke) men væske mv tager lidt længere tid end et par dage... Så af skal det nok komme... :-)

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

Low skriver:

Så så, de kilo skal nok komme væk igen . Lad os sige baby vejer 3 kg, livmoder 1 kg, bryster 1 kg, moderkagen 1 kg, vand i kroppen X antal kg(det er forskelligt) og fostervand vejer også og ekstra blod i din krop og alt det kommer væk kort tid efter du har født . Hvis du skal amme så hjælper det dig også med at komme af med lidt fed .

Jeg var oppe og veje 92kg da jeg var gravid og få uger efter vejede jeg 77 kg og det gør jeg stadig. Jeg vejede 72 inden jeg blev gravid

Årh jeg håber du har ret!!  Er bare SÅÅÅÅ ked.. var i H&M idag for at se om jeg kunne finde noget tøj og blev bare så deprimeret og ked af det da jeg stod der uden tøj og så mig selv i spejlet..  Også pga kedelig hår (er enaf dem der ikke vil farve) strækmærker osv.. Græd hele vejen hjem i bilen  Ved jo godt der kommer en lille guldklump ud af det, men gud hvor er jeg ked..

Anmeld

4. januar 2011

blomst84

Jeg har taget på efter fødslen har fået ekstremt meget vand i kroppen efter, så ligner nu en ballon GREAT!!!

Anmeld

4. januar 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

jeg tog 26 kg på, da jeg kom hjem på 2.dagen var det 5 eller 9 kg der var forsvundet (kan ikke huske det, det er snart 9 mdr siden) i løbet af 4 ugers tid ca var det hele væk Men ikke pga af amning!

Ok spiste du da vldt sundt og motionerede eller?? hvis det ikke var aming?

Anmeld

4. januar 2011

Margorie

Jeg tabte 10kg af at føde- fik så også en knægt på over 4 kg Jeg ammer ikke- så har stadig kun smidt de 10 kg der selv om knægten snart er 2 mdr. )Men det er lutter dovenskab- orker ikke okse rundt i alt den sne for at få motion- nej så hellere holde vægten og træne når sneen smelter )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.