Vægttab lige efter fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2011

Palaja

Jeg tog 25 kg på under graviditeten, og gik endda kun til uge 37 (Jeg åd som en vanvittig, så helt min egen skyld ) Nåede op på 90 kg. Tabte mig 10 kg umiddelbart efter fødslen, men har ikke tabt et gram siden (Min datter er 4,5 måned). Jeg ammer også, men har stadig spist fuldstændigt tosset. Men det er slut nu (Nytårsfortsæt) Så håber jeg at jeg kan komme ned på mine 65 kg igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2011

oerbaek

Tabte alle de kg jeg havde taget på inden jeg kom hjem fra sygehuset, ja faktisk samme aften som min søn er født, og det samme efter 2 fødsel

Anmeld

4. januar 2011

sarahb

har tabt 14 kg efter 5 uger.. så det er skønt og så skal jeg starte træning her på torsdag så ryger de sidste ca 6 nok derefter..

Anmeld

4. januar 2011

Lusi

Tabte mig tæt på 17 kg. Efter fem dage. Havde taget 20 kg. På, men det hele var jo sådan set væske.. Efter en lille måned vejede jeg lidt mindre, end før jeg blev gravid..

Anmeld

4. januar 2011

oo

jeg tror simpelthen ikke på, at amningen har noget at sige. jeg har overhovedet ikke ammet og kiloene er raslet af mig siden fødslen. det startede allerede da jeg blev gravid, hvor jeg tabte mig en del i 1. og 2. trimester. så tog jeg lidt på i 3. trimester, men nåede ikke op over den vægt jeg havde før graviditeten. Idag vejer jeg 15 kg mindre end jeg gjorde inden jeg blev gravid og 6 kg mindre end jeg vejede ved første lægebesøg i graviditeten. og jeg gør virkelig INGENTING for det!!

(jeg fødte for snart 11 uger siden)

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

oerbaek skriver:

Tabte alle de kg jeg havde taget på inden jeg kom hjem fra sygehuset, ja faktisk samme aften som min søn er født, og det samme efter 2 fødsel

Hvor meget havde du taget på ?

Og hvordan har du  klaret det ?

Anmeld

4. januar 2011

oerbaek

Hvor meget havde du taget på ?

Og hvordan har du  klaret det ?

jamen første gang tog jeg 5 kg på og faktisk var der røget 6 af om aftenen

2 gang tog jeg 8 kg på og der var røget 9 kg om aftenen... så ja jeg har ikk gjort noget

Anmeld

4. januar 2011

Aprilmor11

oerbaek skriver:

jamen første gang tog jeg 5 kg på og faktisk var der røget 6 af om aftenen

2 gang tog jeg 8 kg på og der var røget 9 kg om aftenen... så ja jeg har ikk gjort noget

et var ikke meget du tog på .. Jeg håber at være lige så heldig så

Jeg har kun taget 2 kg på og er i uge 24+3 , så mon ikke at jeg kan nøjes

Anmeld

4. januar 2011

oerbaek

Aprilmor11 skriver:

et var ikke meget du tog på .. Jeg håber at være lige så heldig så

Jeg har kun taget 2 kg på og er i uge 24+3 , så mon ikke at jeg kan nøjes

jeg tror ikke du kommer til at tage meget på hvis du ikke har taget mere på nu...

jeg er denne gang i uge 29+6 og har taget 3 kg på, så håber jeg er lige så heldig denne gang

Anmeld

4. januar 2011

lauras*mor*

jeg vejede 72 lige inden fødslen (jm vejede mig) og 3 dage senere vejede jeg 6 kg mindre.. jeg ammede desværre ikke så længe så havde lidt problemer med de sidste kg.. Jeg tog 9 på i alt.. så altså en startvægt på 63 kg.. et lille år efter fødslen vejede jeg 58 kg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.